מיזם “אמץ קשיש” דואג לארוחה חמה לקשישים בכל יום שישי הוא בהובלתה של הפעילה החברתית אורלי קדוש. מיזם שהחל בימי הקורונה ונמשך גם בימים אלה. ועכשיו לקראת ערב ראש השנה וחגי תשרי הקשישים זקוקים לנו לארוחה חמה ומילה טובה יותר מהכל. המיזם פועל כך שכל משפחה שמכינים את ארוחת יום שישי מכינים גם לקשיש ומביאים את הארוחה החמה עד לפתח ביתו.

אורלי אומרת כי, בימי הקורונה הקשישים היו במצב רגיש כאשר החל הריחוק החברתי ונדרשו לאספקת מזון. “הקורונה שיקפה לנו כמה הקשישים מאוד שופים ושי קשישים שנדרשים לסיוע. כרגע יש עשרות קשישים שמקבלים מנה חמה באופן קבוע”.

אורלי בפניה לתושבי העיר: “אשמח שתצטרפו למיזם, גם קשישים וגם מתנדבים, למיזם המיוחד וביחד נאמץ קשיש. מעבר למנות חמות לקשישים שזה הפרויקט שלי תקופה ארוכה, אני מגייסת את הקהילה לסלי מזון בחגים ובכלל לחד הוריות ומשפחות מרובות ילדים. הפרויקט מורכב ולא עזרה של התושבים וקהילת נשים מקסימה שבאמת מסייעת לי זה בלתי ניתן לעשייה ולכן זקוקה לעזרתכם. הרבה מהחיבורים הם ישירות למשפחה תוך כדי שמירה על פרטיותם. באותה נימה אני חייב. להגיד תודה על חיבורים וחסדים יחד עם הפעילים המקסימים כמו זאביק זוויגי ואהרון דמרי “.

לפניות לאורלי בטלפון: 050-275-2222

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn