מיזם מיוחד החל בגליל העליון – מעגלי נשים בקיבוצים, שנולד מתוך צורך שצף מהשטח, של נשים בעלות משפחות עם קריירה, אשר נאלצות בחודשים האחרונים לשלב בין עבודה מהבית, למידה של הילדים ב”זום”, וסגרים. המיזם הוא פרי של שיתוף פעולה בין שירי שדמי, המנהלת את הרשות לביטחון קהילתי במועצה אזורית הגליל העליון; טלי איזקוביץ, מנהלת קידום שוויון מגדרי במועצה; ודפנה אברהמס, מנהלת קשרי תושבים במועצה.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

“לאחר שהוצאנו פרסום, נרשמו מהר מאד נשים מ-12 קיבוצים שהזמינו אותנו אליהן” מספרת שדמי ומוסיפה כי “כל מה שנדרש זה לאסוף כמה חברות, ולהזמין אותנו לבוא ולהנחות. כך צירפנו אלינו עוד מנחות מיומנות: קרן וייס שביט, אורלי קמין, שפי הרדוף כרמי, ענת מור וטל זיסקינד ויצאנו לדרך. אז עכשיו, לאחר שנפגשנו בארבע מהקיבוצים ועוד שמונה לפנינו, אפשר כבר לספר שאלה ערבים נעימים, מחברים, במרחב שמאפשר פתיחות לדבר, לצחוק ולדמוע.
 
ענת מור, מנחת קבוצות בפרויקט: “כמה מרגש לפגוש נשים חזקות, רגישות וכנות שמתמודדות בתקופה כזו עם כל כך הרבה לחצים, ציפיות ומשימות ועם כל זאת מחליטות לקחת רגע לעצמן ומפנות ערב שלם, לחלוק, לשתף, להקשיב לצחוק ולהתרגש יחד. ערב שכולו שמחה ותמיכה אחת בשנייה. שמחה שזכיתי להנחות ערב כזה ולהיות חלק ממעגל נשי מיוחד”.

משתתפת מאחד הקיבוצים שיתפה מחוויותיה: “איזה כיף להתלבש יפה, להתרגש, לצחוק לבלות לפתוח את הלב ולגלות שיש לי שותפות לרגשות. היה זה ערב ייחודי של שיתוף ושותפות ואהבה שזרמה כמו יין”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn