בשבוע הבא, ביום שישי (26/6) תערך מסיבת סיום חגיגית לילדי בית הספר יצחק הנשיא. מסיבת הסיום היא מיזם קהילתי שיזם הפעיל החברתי אהרון דמרי בעזרתו של דודו ויצמן, וביחד עם פעילים נוספים ומתנדבים.

המיזם נולד מתוך הרצון לשמח את ילדי בית הספר יצחק הנשיא שמסיימים השנה את שנת הלימודים ולא יחזרו עוד לבית הספר שנסגר. אהרון שליווה את ילדי בית הספר מרגע הודעת הסגירה ואף השתתף בהפגנה נגד סגירת בית הספר, תומך בהורים ובילדים של בית הספר יצחק הנשיא עד לרגע הסיום.

אהרון אומר כי ההחלטה על סגירת בית הספר יצחק הנשיא מעציבה,אך צריך להעלות חיוך על פניהם של הילדים שעברו לאחרונה טלטלות רבות, החל מתקופת הקורונה ועד להודעה על סגירת בית הספר והחליט לערוך לכל תלמידי בית הספר מסיבת סיום חגיגית ושמחה ופנה עם רעיון המיזם למנהלת בית הספר סמדר בלום שהסכימה ברצון לחגוג מסיבת סיום קהילתית ולשמח את הילדים.

מסיבת הסיום תהיה חגיגה צבעונית ושמחה. עם מכונת סוכר, ממתקים לילדים, ארטיקים, עוגות, גלידות, סידור בלונים, משחקי חברה, מאפרות, צלמי מגנטים, נקניקיות בלחמנייה לילדים, הפנינג של שמחה וכייף ועוד מגוון הפתעות משמחות. אהרון אומר כי הם מקווים לשמח את תלמידי בית הספר יצחק הנשיא, ומזמין את כל מי שרוצה להצטרף, לתרום , ולהתנדב למיזם מסיבת הסיום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn