נתוני הביטוח הלאומי חושפים כי מכבי היא הקופה היחידה שגדלה בקרית שמונה ב-2019, שנה שנייה ברציפות. מידי שנה מפרסם הביטוח הלאומי דוח שמנתח את המעברים בין קופות החולים ומסכם את מספרי המצטרפים והעוזבים לכל קופה.

צילום: דוברות קופת חולים ״מכבי״

הדוח לשנת 2019 פורסם בשבוע שעבר וממנו עולה כי מכבי הקופה היחידה שגדלה בקרית שמונה, שנה שנייה ברציפות, עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר, נתון המעיד על שביעות רצון גבוהה בקרב חברי מכבי.

הדוח לשנת 2019 פורסם בשבוע שעבר וממנו עולה כי 31,713 ישראלים בכל הארץ בחרו להצטרף למכבי שירותי בריאות בשנה האחרונה. מכבי שוב הקופה היחידה שמסכמת את 2019 עם מספר מצטרפים גבוה ממספר עוזבים והיחידה שגדלה ב-2019.

צילום: דוברות קופת חולים ״מכבי״.

במכבי מסרו כי פתיחת המרפאה החדישה בעיר ופריסת שירותים חדשים לצד הקיימים ברפואת ילדים, א.א.ג,  בדיקות סקר היריון על ידי מכשור מתקדם, רפואת עיניים, כירורגיה פלסטית, רפואה תעסוקתית ובית מרקחת של מכבי פארם, כל אלו ועוד נתנו מענה אמיתי לתושבים שהצביעו ברגליים.

ד”ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות: “אנו גאים להמשיך להוביל בשירות וברפואה איכותית. גם השנה הצלחנו להגדיל בצורה משמעותית את זמינות ומגוון הרופאים בקרית שמונה, יחד עם שילוב בחדשנות שמעלה את האיכות הרפואית. אנו שמחים לראותשהחברים שלנו ממשיכים לבחור עבורם את הטוב ביותר שוב ושוב. כארגון בריאות מוביל אנו מבטיחים להפתיע גם בשנה הקרובה בשירותי רפואה מתקדמים ומענה רפואי מיטבי ללא פשרות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn