צילום: מכבי שירותי בריאות

מידי שנה מפרסם הביטוח הלאומי דוח שמנתח את המעברים בין קופות החולים ומסכם את מספרי המצטרפים והעוזבים לכל קופה. הדוח לשנת 2020 פורסם לפני מספר ימים וממנו עולה כי, מכבי הקופה עם מספר מצטרפים הגבוה ביותר בקרית שמונה, שנה שלישית ברציפות, נתון המעיד על שביעות רצון גבוהה בקרב חברי מכבי. 

במכבי מסרו כי עשו ככל שביכולתם למען חווית המטופל וקלטו השנה רופאים מומחים רבים שהגיעו במיוחד להעניק שירות מתקדם בצפון. פתיחת המרפאה החדישה בעיר, חווית הטיפול, ופריסת שירותים, רפואת מומחים חדשים לצד הקיימים ברפואת ילדים, א.א.ג,  גסטרו,ראומטולוגיה, בדיקות סקר היריון על ידי מכשור מתקדם, רפואת עיניים, כירורגיה פלסטית, רפואה תעסוקתית ובית מרקחת של מכבי פארם, כל אלו ועוד נתנו מענה אמיתי לתושבים שהצביעו ברגליים. 

צילום: מכבי שירותי בריאות

ד”ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות: “מכבי גאה להמשיך להוביל בשירות וברפואה איכותית. גם השנה, לצד מגפת הקורונה, מבצע חיסונים הגדול בישראל והאתגרים הרבים, הצלחנו להגדיל בצורה משמעותיתבקרית שמונה את הזמינות הרפואית על ידי הוספת רופאים בתחומים רבים, ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות ופרויקטים חדשניים. אנו שמחים לראות שהחברים שלנו ממשיכים לבחור עבורם את הטוב ביותר שוב ושוב. בשנת 2021 נמשיך לקדם שירותי רפואה מתקדמיםומענה רפואי מיטבי ללא פשרות”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn