צילום: מכבי שירותי בריאות

במכבי שירותי בריאות מדווחים על עלייה בבקשה לחיסון נגד שפעת במחוז הצפון. חיסוני השפעת ניתנים לחברי מכבי מגיל חצי שנה ומעלה ומומלצים על ידי משרד הבריאות. החיסונים מתבצעים במרפאות האחיות של מכבי במרכזים הרפואיים הפזורים ברחבי בצפון בתאום תור מראש, וזאת על מנת למנוע התקהלות ולשמור על בריאות החברים והצוותים. החיסונים לשפעת מתבצעים במרפאות האחיות במרכזים הרפואיים של מכבי בתאום תור מראש.

במכבי מדגישים כי נגיף השפעת הינו נגיף מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר, על כן, מעבר לקבלת החיסון, ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים ובשטיפת ידיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מעת קבלת החיסון, חולפים בין שבועיים לשלושה עד שהגוף מפתח הגנה מפני נגיף השפעת. לכן, חשוב להקדים ולהתחסן כדי שעם הגעת הימים הסגריריים, הגוף כבר יהיה מוגן מפני הנגיף. 

למידע נוסף ותאום תור- מוקד “מכבי ללא הפסקה” בכוכבית 3555, באתר מכבי ואפליקציה. 

שרה שוט, האחות המחוזית  של מכבי בצפון: “גם השפעת היא מחלה מסוכנת ומדבקת. במיוחד בשנה זו, בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה, קיימת חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות הנמצאות בסיכון. בשל שימוש במסכות ואמצעי הגנה נוספים, ראינו בשנה החולפת ירידה בתחלואת השפעת, אבל אל לנו להיות שאננים. אנו מזמינים את כל מי שנמצא באוכלוסיות בסיכון להגיע להתחסן לפני בוא החורף ולהגן על עצמו ככל הניתן. בהזדמנות זו אני קוראת גם למי שטרם התחסן נגד קורונה להגיע ולקבל את שני החיסונים במקביל”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn