מסלול הריצה לאחר תחילת העבודות
צילום: עיריית קריית שמונה
מסלול הריצה לפני תחילת העבודות

בעקבות התערבות עיתון מידע 8 מסלול הריצה בבית הספר דנציגר בקריית שמונה יעבור טיפול לרווחת המשתמשים במסלול. זאת לאחר שבשנה האחרונה מסלול הריצה סבל מהזנחה שאינה מאפשרת למשתמשים במסלול הריצה להינות ממסלול תקני ובטיחותי. אך בעקבות מחסור תקציבי בעירייה ככל הנראה מסלול הריצה ייסגר בימים הקרובים עד אז התושבים ייהנו ממסלול תקני.

לאחרונה התקבלו במערכת עיתון מידע 8 מספר תלונות תושבים על כך כי, מסלול הריצה בבית הספר דנציגר בקריית שמונה אינו מאפשר שימוש בו בעקבות הזנחה של צמחיה שסוגרת את המסלול, מצבור עלים ולכלוך על המסלול וללא תחזוקה שוטפת במסלול הריצה.

מסלול הריצה בבית הספר דנציגר שימש במשך שנים רבות את תושבי קריית שמונה, תלמידי בית הספר והספורטאים וכאמור יסגר בזמן הקרוב בעקבות מחסור תקציבי לעירייה בשיפוץ המסלול.

בעקבות תלונות התושבים פנינו לממונה על הספורט בעיריית קריית שמונה סגן ראש העיר יורם ממן שנענה מיד לפניה וערך סיור במקום והחליט על ניקוי, פינוי העלים וגיזום העצים לצורך מסלול תקני עד אשר מסלול הריצה יסגר בימים הקרובים.

סגן ראש העיר ממן הסביר כי, בעקבות מחסור תקציבי מסלול הריצה ייסגר עד אשר בעירייה יגייסו את התקציב הנדרש. נכון לזמן זה בעירייה גייסו 450 אלף שקלים מרשת התיכונים אורט שמפעילה את בית הספר דנציגר ונדרש תקציב נוסף בסך 900 אלף ש”ח שאותו בעירייה מנסים לגייס בעזרת שר התרבות והספורט חילי טרופר. עד שיתקבלו תקציבים מהממשלה הודיע ממך כי המסלול ייסגר בזמן הקרוב.

מסגן ראש העיר, יורם ממן ממונה מחלקת הספורט נמסר: “נכחתי במקום בשעות הצהריים ואכן ראיתי כי יש שימוש למגרש אתלטיקה על ידי נערים מבית הספר דנציגר. נתתי הנחייה בו במקום לבצע ניקוי דל המשטח עצמו עד כמה שניתן. יחד עם זאת אבהיר כי בימים הקרובים נבצע חישוב מסלול לגבי תקינות מסלול הריצה מבחינה בטיחותית ואז נקבל החלטה נכונה למצב הקיים, עוד אעדכן כי נושא מגרש האתלטיקה נמצא בראש סדר העדיפויות שלי, ובפגישתו עם שר התרבות והספורט העלתי את הנושא ואני מאמין ומקווה שהתקציב החסר להשלמת שיפוץ המתקן יגיע בימים הקרובים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn