רס”ן סימון וורוביוב
צילום: דובר צה”ל

השבוע (ראשון) התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחר קצין ההספקה של חטיבה 7, רס”ן סימון וורוביוב מקריית שמונה, את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

סימון בן 30 מקריית שמונה הינו בן יחיד ועלה לארץ מחצי האי קרים בשנת 1996. עם גיוסו לא יכול היה להתגייס למסלול קרבי בשל אי הסכמת הוריו ולכן החליט להתגייס למסלול היעודי לקצונה לוגיסטיקה, על מנת לתמוך בלוחמים מקרוב ככל הניתן.

במהלך שירותו שירת סימון כמ”מ הובלה במבצע עמוד ענן, עשה מספר תפקידים נוספים ואז היה כסמ”פ מפקדה בגדוד רותם של גבעתי בצוק איתן, מ”פ מפקדה בגדוד הקרקל, יצא ללימודי תואר ראשון ותואר שני וחזר כקצין הספקה בחטיבה 7 מזה כמעט כשנתיים.

כשנשאל סימון מהי הצטיינות בעייניו סיפר לנו: “הענקת ההצטיינות היא דרך נוספת עבור המפקדים לבטא את הערכתם ולומר לנו כי הדרך בה אנו פועלים הינה הדרך הנכונה, ועלינו להמשיך לצעוד בה”.

כשנשאל מה האירוע המשמעותי ביותר שחווה בתפקידו ענה: “”שומר החומות” הייתה ללא ספק תקופה בלתי נשכחת בתפקיד. המבצע הביא את כולנו לקצה היכולת, והעבודה הייתה לילות כימים. כל מה שהתאמנו ונערכנו אליו קרה הלכה למעשה לשם כך אנו בוחרים לשרת בצה”ל – ההון האנושי וההגנה על המולדת”.

סימון הוסיף ואמר: “אני מודה למפקדיי על הזכות הגדולה, ההצטיינות בהחלט נותנת משב רוח גבי ומוטיבציה עצומה להמשך העשיה”.

את ההצטיינות קיבל סימון בזכות השקעתו ומסירותו לתפקיד
יישר כוח סימון והרבה הצלחה בהמשך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn