מאת אהרון דמרי.

היום (רביעי) אחר הצהריים נערך טקס חלוקת טאבלטים במרכז הטניס בקריית שמונה לילדי קריית שמונה במעמד ראש העיר אביחי שטרן וסגן ראש העיר יורם ממן מחזיק בתיק הספורט. בטקס נכחו נועם יצחקי אחראי קשרי חוץ של מרכזי הטניס בישראל, מנהל מרכז הטניס קריית שמונה טל אמסלם, ילדי קריית שמונה ומכובדים נוספים.

צילומים: אהרון דמרי

יצחקי אמר, כי היוזמה של חלוקת הטאבלטים החלה בעקבות מקרי הקורונה וההחלטה במשרד החינוך כי התלמידים ילמדו גם מהבית באופן מקוון. מרכזי הטניס והחינוך בישראל זיהו את הצורך לסייע לתלמידים לעבור את תקופת הקורונה והחליטו להעניק לילדים טאבלטים על מנת שיוכלו לשמור על קשר עם קרוביהם ולשמור על שגרה רגילה.

הטאבלטים הם תרומה של תורמים מארצות הברית וקנדה כאשר נתרמו מעל 450 טאבלטים שמחולקים בכל מרכזי הטניס בארץ. קבלת הטאבלט מותנית בכפוף לשש פגישות עם עובדת סוציאלית שתלמד את הילדים על התמודדות עם קשיים.

ראש העיר אביחי שטרן: “המטרה היא לתת לילדים דרך הספורט כלים חינוכיים ואת האפשרות להגיע להישגים, הטאבלט הוא כלי שיכול לעזור בזמנים קשים אלו לעזור לכל הילדים בשיעורים”.

סגן ראש העיר יורם ממן: “מחלקת הספורט בקריית שמונה שמחה על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים כמו כן אנו במחלקת הספורט משתפים פעולה על כל הגליל למען שיפור הספורט באזורנו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn