ביום שבת האחרון, שחקניו של קובי רפואה הצליחו לא לספוג שער, וכן גם לא השכילו לכבוש מול הפועל כפר סבא במשחק חוץ. אומנם כל נקודה חשובה במאבק הירידה והכל עדיין תלוי בשחקני עירוני איתוראן קריית שמונה אך משחק ההתקפה חייב להשתפר, אחרת, סכנת הירידה תהיה ממשית.

צילום: אהרון דמרי

מאת אהרון דמרי.

המשחק מול הפועל כפר סבא היה משחק די “משעמם”, כפי שנראה על מסך הטלוויזיה. שחקני שתי הקבוצות הסתפקו לכאורה בנקודה, משחק ההתקפה היה חלש מאוד, מלבד הזדמנות מצוינת של החלוץ אחמד עבד שיכול היה לפרגן לחברו להתקפה איסמעיל ריאן ולא עשה זאת, לא ראיתי מצבים מסוכנים מצד שתי הקבוצות.

כידוע קבוצת נס ציונה הנושפת בעורפה של הקבוצה המקומית ניצחה יומיים קודם והשוותה את מספר הנקודות של קריית שמונה, מה שהיה אמור לתת אובר מוטיבציה לשחקניו של קובי רפואה, אומנם יחס שערים עדיף של הקבוצה המקומית הותיר אותה מעל הקו האדום ועדיין הכול תלוי ברגליי שחקני איתוראן, אך, המשחק כשלעצמו נראה משחק שתוצאת תיקו התאימה לשחקני שתי הקבוצות.

צילום: דוברות עיריית קריית שמונה

כעת שלושה מחזורים לסיום העונה נותרו שלושה משחקים בלבד כאשר מתוכם שני משחקי בית ואחד חוץ, ובמשחק האחרון יארחו עירוני איתוראן קריית שמונה את קבוצת נס ציונה.

ישנם שני תסריטים: הראשון הוא האופטימי: אם נס ציונה תמעד באחד המשחקים וקריית שמונה ישכילו לנצל זאת עם ניצחון כנראה שהמשחק האחרון מול נס ציונה יהיה לפרוטוקול בלבד. התסריט השני הוא: ששתי הקבוצות ישמרו על סטטוס קוו ואז המשחק האחרון ייהפך ” למלחמת עולם”.

ישנה עוד אפשרות שכפר סבא שנמצאת מקום אחד מעל קריית שמונה תפסיד במשחק הבא מול נס ציונה ואז, תהיה צלע שלישית על הישארות בליגה.

ביום רביעי הקרוב  תארח עירוני איתוראן קריית שמונה את הפועל חדרה באצטדיון העירוני בשעה 20:15 חדרה הבטיחה את הישארותה בליגה מה שאומר כי קריית שמונה צריכה לרצות לנצח הרבה יותר מיריבתה, אני מאמין כי שחקני קריית שמונה יתנו את הטון למן שריקת הפתיחה ובסופו של דבר גם יביאו את שלושת הנקודות הכל כך חשובות. בהצלחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn