סגן ריף בן ה-22

סגן ריף, מסיים קורס חובלים מהמועצה האזורית משגב

 בתאריך 06.03 סגן ריף בן ה-22 מהמועצה האזורית משגב צעד על רחבת המסדרים במעמד מרגש, לאחר שנתיים וארבע חודשים של קורס אינטנסיבי ומשמעותי, בו נחשפו לו דרגות הקצונה וסיכת החובל היוקרתית, זאת בצל הלחימה המתמשכת במסגרת מלחמת “חרבות ברזל”.

ריף למד בתיכון משגב והרחיב פיזיקה וספורט. ריף מסיים את הקורס במגמת שייט, ושירת באח”י סופה, ספינת טילים מסוג סער 4.5. לריף היה ברור שיהיה חובל. אביו היה לוחם ימי בפלגת הביטחון השוטף 914, ואחיו הוא חובל אשר שירת כמפקד דבורה בפלגה 914 וכיום הוא מפקד בבה”ד זרוע הים.

על הקורס מספר ריף: הקורס הוא עם הרבה אינטראקציה חברתית, שהיא משהו חשוב ומורגש בקורס. בפעם הראשונה שהרגשתי את הכוח של האנשים שהייתי מפקד הפלגה מסכמת בשלב בסיסי, הייתי יחד עם 2 חברים מהקורס עבדנו בשת”פ ע”מ לעמוד בכל הקריטרניונים ועבדנו בשת”פ והיינו שם אחד בשביל השני לאורך כל התקופה. בלי קשר, תמיד דואגים ועוזירם אחד לשני בכל דבר שצריך אם זה בחומר הלימודי ואם זה בחיים האישיים, ההקרבה שכל אחד נותן מעצמו בשביל האחרים היא מדהימה.

על תפקידו בלחימה מספר ריף: זו תחושה מדהימה לקחת חלק בלחימה. לראות כל מה שלמדת מיושם בפועל, לקחת חלק משמעותי בתקיפות, לדעת שאני מחפה על חברים שלי שלוחמים בקרקע.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn