צילום: המכללה האקדמית תל חי 

סטודנטים מהיחידה ללימודי שדה בחוג לחינוך במכללה האקדמית תל-חי יחד עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ממרכז וראייטי במבואות חרמון מקיימים פעילות מגוונות פעמיים בשבוע אשר כוללת פעילות קבוצתית במים בבריכה הידרותרפית, חוגי כלבים טיפוליים, סדנאות חווייתיות  באומנות פלסטית, תנועה, דרמה, קורסי רדיו וטלוויזיה בתיכון  ופעילויות “כישורי חיים”.

הסטודנטים מהיחידה ללימודי שדה, טל הלל, מאיה כהן, שרון אנקרי,ודויד ברוך מובילים את הפרויקט יחד יובל לוי, מנהל התוכנית בסניף מבואות חרמון אשר תורם רבות לתהליך ההתפתחות המקצועית והאישית של כל אחד מהסטודנטים.

בשגרת הקורונה ההתנסות המעשית מתבטאת בחניכה פרטנית של כל אחד ואחת מהחניכים על ידי הסטודנטים כאשר המפגשים מתקיימים בזום ומטרתם שמירת רצף של עשייה, לשאול לשלום החניכים, לחזק את הקשר האישי, ולעודד ביטוי עצמי. בנוסף, מקיימים הסטודנטים קשר עם משפחתם של החניכים.

פנינה אייזנברג, רכזת פרויקטים ביחידה ללימודי שדה בחוג לחינוך בתל-חי: “פעילות וראייטי הינה פעילות בלתי פורמאלית העובדת עם ילדים עם צרכים מיוחדים בשלל הקשת בתפקוד בינוני גבוהה כאשר מהות התוכנית הינה לאפשר לילדים פעילות חברתית בעלת אופי של כישורי חיים, העצמה אישית, לצד חיזוק התקשורת הבין אישית, ומתן כלים בפיתוח קשרים חברתיים מעמיקים ומשמעותיים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn