צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

לפני מספר ימים (5/12) נערכה אליפות המדינה בטריאתלון. בתחרות השתתפו 14 ספורטאים וספורטאיות מעמותת הספורט של הגליל העליון. עקב משבר הקורונה התחרות לא הייתה באילת כמדי שנה אלא נערכה באשקלון במתכונת מצומצמת. למחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט הייתה נציגות מגיל שמונה ועד מקצה ספרינט בנוער. מבחינת הצוות המקצועי, המטרה הייתה לחוות תחרות טובה לאחר תקופה ארוכה ללא תחרויות, לשלב טוב את שלושת הענפים וגם לדעת מה צריך לשפר.

לאחר תקופת הכנה מאתגרת במיוחד, יואב ביטון, המנהל המקצועי בעמותת הספורט הגליל העליון, וצוות המאמנים, הצליחו לגרום לספורטאים והספורטאיות לתת את הטוב ביותר ולהציג הישגים מרשימים במיוחד. סיכום התחרות הוכרז כמוצלח, וכעת, בעמותת הספורט הגליל העליון מתחילים את בניית עונת 2021 בתקווה לעונה פשוטה יותר. התחרות הבאה תתקיים בחודש אפריל 2021.

מנהל עמותת הספורט הגליל העליון, יואב ביטון: “התחרות הייתה טובה מאוד. הספורטאים עשו בדיוק מה שציפינו מהם ואף הפתיעו לטובה. אני חושב שהיה ניכר החוזק שלהם בענפי האופניים והריצה. עקב משבר הקורונה, אימוני השחייה היו פחות זמינים וזה בא לידי ביטוי. אני גאה בכולם על תחרות מצוינת”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn