מאת דנה אלימלך.

פרויקט בית קק”ל למצוינות בקריית שמונה הוקפא בעקבות חילופי השלטון בקק”ל וגיבוש מדיניות חדשה בקק”ל לשנים הבאות עם כניסתו של יו”ר חדש אברהם דובדבני. בית קק”ל למצוינות הוא חלק מבתי קק”ל נוספים שהיו אמורים לקום ברחבי הארץ שיזם היו”ר היוצא דני עטר.  עם כניסתו של יו”ר קק”ל החדש לתפקיד דובדבני הוחלט להקפיא את הפרויקט עד שתתגבש מדיניות חדשה בקק”ל וההחלטה האם להוציא את הפרויקט לפועל.

כידוע, בכל ארגון, עם כניסת הנהגה חדשה לתפקיד, ראשי הארגונים החדשים נוהגים להתחיל במיזמים ופרויקטים חדשים שהם משקפים, ואת חזונם, ופחות נוהגים לקדם מיזמים של ההנהגה שקדמה להם בתפקיד. ולכן, מתוקף כך, למרות שלזמן זה הפרויקט הוקפא,  לא בהכרח צפוי כי יצא לפועל כלל.

כזכור, בית קק”ל למצוינות בקרית שמונה הוא אחד מבין עשרה בתי קק”ל למצוינות שהיו אמורים להיות מוקמים ברחבי הארץ כדי לתמוך בחינוך הבלתי פורמאלי. הפעילות התמקדה בבני נוער בכיתות י’-יב’ באמצעות פעילויות בשעות אחר הצהריים, סיוע בלימודים, הכנה למבחני הבגרויות, מסגרת חינוכית וחברתית, ושילוב בשירות צבאי לאחר מכן.

לצורך הפרויקט עיריית קריית שמונה הקצתה שטח במרכז העיר סמוך לספריה העירונית. עלות הפרויקט מוערכת בסך של 10 מיליון שקלים, כאשר בכל שנה היה אמור להתווסף לתקציב סכום של 2.5 מיליון שקלים להפעלת בית קק”ל למצוינות. כאמור הפרויקט נדחה עד אשר תגובש מדיניות חדשה בקק”ל של היו”ר החדש דובדבני.

תגובת קק”ל: “לא הוחלט דבר, הנושא בהקפאה לאור נוכח חילופי דירקטוריון וגיבוש מדיניות לשנים הבאות”.

מעיריית קריית שמונה לא נמסרה תגובה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn