נציגי תיירות השייט בצפון נפגשו עם הנהלת מועצה אזורית הגליל העליון לגיבוש מתווה משותף לחזרה לפעילות. נציגי אתרי השייט העלו בפגישה את הדילמות והקשיים שנגרמו לענף בגלל הנסיבות והסכימו לפעול כתף אל כתף עם המועצה בנושא.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

לאחר שיחה שקיים השבוע גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון, עם הנהלת משרד הבריאות, התקיימה במועצה פגישה עם מנהלי אתרי השייט לאורך הנחלים בשטחה. אתרי השייט קיבלו את אישור המועצה להתחיל בפעילות החל מיום רביעי (27/5) בכפוף להנחיות אותן הוציאה המועצה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. ראש המועצה זלץ הודה ליולי אדלשטיין, שר הבריאות, למשה בר סימן טוב, מנכ”ל המשרד ולפרופ’ איתמר גרוטו, המשנה למנכ”ל משרד הבריאות על הרצון הטוב, על ההבנה לגבי חשיבות התיירות כמקור פרנסה משמעותי בגליל העליון, וקרא לציבור להישמע להנחיות אלו ולהתנהג בהתאם.

זוהר קוז’יקרו, מנכ”ל קייקי מעין-הגושרים: “אנו מברכים את המועצה על ההובלה ועל היוזמה שנקטה בנושא החשוב הזה”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “הגליל והגולן מהווים את אתר התיירות הגדול בישראל, והקיץ הוא העונה החמה בתחום, תרתי משמע. כבר ברור שהיום הקורונה הפכה להיות בעיקר אירוע כלכלי-חברתי, וכדי להקל ולו במעט על בעלי העסקים בתחום, חשוב שנעמוד לצידם ונגבה אותם”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn