גילית חיון, תושבת שדה נחמיה, החליטה להגשים חלום ילדות ולפתוח פיצריית בוטיק. שנה וחצי לאחר מכן, גילית עושה את מה שהיא הכי אוהבת ומפנקת את תושבי האיזור במאפים טריים וקינוחים מפתים בפיצריה באווירה חמה וביתית. ויש גם תפריט לטבעוניים.

(מ).

גילית חיון, 35, תושבת שדה נחמיה, הקימה את “פיצה נחמיה” מתוך רצון להגשים חלום. “לפני שהקמתי את פיצה נחמיה במאי 2015, אני ובעלי, אורי, היינו זכיינים של שתי חנויות נוחות של תחנות דלק בראש פינה ובצפת”, מספרת גילית. “אני מאוד אוהבת לאפות ולבשל, מאז שהייתי ילדה קטנה, ובדיוק צצה הזדמנות בקיבוץ והתפנה מבנה שכבר תיפקד כפיצריה. אמרתי לעצמי שאני הולכת להגשים חלום ולפתוח פיצריה משלי, ויהי מה. למרות שאני אמא ואני מודעת להקרבות שידרוש העסק, החלטתי שאני הולכת על זה בכל הכוח”. חצי שנה לאחר שנפתחה הפיצריה, אורי כבר הצטרף אליה כשותף וזנח את ניהול תחנות הדלק. השניים הורים גאים לילד בן ארבע וחצי, שרק מרוויח מהעיסוק הקולינרי של הוריו: “הבן שלי מאוד נהנה בפיקניקים של הגן, כשאמא מכבדת את הילדים בפיצות שהיא אופה”, היא צוחקת.

החזון של גילית התממש, וממש לאחרונה הפיצריה מתפקדת כבית קפה כפרי בבקרים וכפיצריה איכותית בערבים. “ממש לאחרונה התחלנו להגיש בבקרים קפה ומאפה, מ-7:30 עבור המשכימים, עד 10:00 בבוקר”. גילית מספרת כי למדה קונדטוריה, אבל הקורס הכי טוב שלקחה הוא מאמא. “גדלתי ברמת גן ואני מביאה לפיצריה את כל טעמי הילדות שלי, קצת מהמאפייה השכונתית, קצת מהטיול בהודו. פתיחת הפיצריה הייתה החלטה אימפולסיבית, אבל היא השתלמה”.

הפיצריה עושה משלוחים לכל הקיבוצים באיזור ולדרום קרית שמונה, אבל גילית מספרת שהרבה יותר נחמד לבוא ולהתארח, ועל כך יעידו לקוחותיה הקבועים שמגיעים במיוחד מנווה אטי”ב. “האווירה פה מאוד ביתית, הפיצריה נמצאת בלב הקיבוץ עם נוף שמשקיף לחרמון. ממול לפיצריה ישנו מגרש כדורסל, בקיץ אנחנו פורסים מחצלות על הדשא. הילדים שמגיעים לכאן יכולים לקשקש על הקירות, שצבועים בצבע גיר, נורא כיף פה”.

גילית משקיעה בקינוחים מקוריים ומגדירה את הפיצריה כפיצריית בוטיק. כל התוספות נחתכות במקום, אפילו הפלפל נקלה מרגע ההזמנה, וכך גם הסלטים. התוספות בפיצריה מאוד מגוונות: גבינת עיזים, פלפל או חציל קלוי, פטריות, בטטה, הכל טרי טרי. מבחינת התפריט, גילית מציעה פיצה דקה בשלושה גדלים, קלצונה מבצק חם ופריך, סלטים טריים ועוד. בחורף הם מגישים מרקים חמים- מרק כתום טבעוני, מרק בצל מוקרם ומרק פטריות. המרקים מוגשים עם קרוטונים ולחם שום במחיר של 20 שקלים. לפיצריה קהל לא מצומצם של טבעוניים, כך שהמרק זו לא המנה היחידה שהם יוכלו להנות ממנה. גילית מכינה פאי אגוזים טבעוני, משמן קוקוס ורוטב מייפל אמיתי, והיא מבטיחה שהטעם לא נופל מהמקור. כמו כן, גילית מכינה מלבי בקיץ, פאי שוקולד לבן, וה-קינוח המפתיע – קלצונה נוטלה עם בננות וקוקוס, שאת השראתו לקחה מטיול קסום בהודו.

אז אם אתם מעוניינים ליהנות מפיצה טרייה וטעימה, קפה איטלקי משובח ואווירה גלילית ביתית, אתם יותר ממוזמנים לבקר.

פיצה נחמיה

קיבוץ שדה נחמיה

שעות פעילות:

ימים א’-ה’ קפה ומאפה 7:30-10:00 פיצריה 16:00-22:30

ימי שישי סגור

מוצ”ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:30

טלפון להזמנות: 054-4767823  04-6945113 

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn