מדוברות המשטרה מחוז צפון נמסר:

*

בעקבות חקירת רצח המנוחה תהילה נגר ז”ל, הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם, ראיד רושרוש בן ה- 27 בבית המשפט המחוזי בנצרת. כמו כן, הותרו לפרסום פרטי החקירה.

*

בתאריך 20.12.16 סמוך לשעה 07:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד ה- 100, על  מציאת גופת אישה המוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך לישוב מגדל.

*

כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

*

מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי המנוחה הינה תהילה נגר ז”ל, תושבת קיבוץ  גינוסר הסמוך, בת 31, אשר לילה קודם יצאה לבילוי ומאז לא שבה לביתה. צוות החקירה מגלה כי המנוחה יצאה לבילוי עם הנאשם שהיה בן זוגה. זמן קצר לאחר הדיווח על מציאת הגופה, חוקרי המשטרה מאתרים את הנאשם במקום עבודתו בכפר עילבון.

*

הנאשם נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה, ובנוסף בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו.

מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת רומנטית במשך שנה וחצי. במערכת היחסים בין הנאשם למנוחה, הנאשם נהג להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך המנוחה הקפידה לשמור על כך בסוד ולא לשתף איש בחוויותיה הקשות עם הנאשם, והמשיכה להיות עימו בקשר רומנטי. לפני כחודשיים, במהלך חודש אוקטובר 2016 הנאשם שוב הכה את המנוחה בחוזקה עד אשר נזקקה לטיפול רפואי, והפעם אזרה אומץ וביחד עם אימה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כנגד האלימות מצד בן זוגה.

*

מיד לאחר הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים, אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד המנוחה, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הנאשם שוחרר על ידי בית המשפט ונאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום והתיק נסגר. רק לאחר רצח המנוחה התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של הנאשם כנגד המנוחה, התיק נפתח מחדש והנאשם מואשם גם באלימות הקשה שנקט כנגד המנוחה במהלך הקשר הרומנטי שלהם.

*

לאחר 15 יום, שבהם נאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה, הנאשם יצר איתה קשר וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם בצורה יפה והמנוחה נענתה לו.

*

בתאריך ה 19/12/16 הנאשם הגיע לישוב, אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה. בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הם הגיעו לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל ושם הנאשם מבצע את זממו ורוצח את המנוחה, שנאבקה בו עד דקותיה האחרונות, באמצעות אבן שפה במשקל של כ- 30 ק”ג.

*

ניתוח מהיר של צוות החקירה בזירה גילה כי החשוד ברצח הינו הנאשם, בן זוגה ראיד רושרוש, וכי הוא נהג ברכב המשפחה מסוג ג’יפ. הצוות יוצא מיד לאיתור הנאשם בביתו אך מגלה כי הרכב לא נמצא בחניה וכי הנאשם יצא לעבודתו ברכב טויוטה של המשפחה. צוות בילוש יוצא לאיתור הנאשם במקום עבודתו וצוות נוסף מנסה לאתר את רכב הג’יפ בו נהג הנאשם ולאחר חיפוש יסודי ונרחב בישוב מראר הרכב נמצא בפאתי הישוב ובתוכו נמצאו סימני דם של המנוחה.

***

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn