-כתבה פרסומית-

קרנות גידור הן קרנות השקעה (בנדל”ן, בעסקים, בבורסה) שהשאיפה העיקרית שלהן היא להביא לרווח מירבי למשקיעים שלהן לא משנה מה מצב השוק הכלכלי בעולם או בארץ. בישראל פעולות נכון להיות כבערך 150 קרנות מסוג זה, אשר מעסיקות כ-400 אנשי מקצוע. אם אנחנו רוצים להשקיע בקרן גידור אנחנו יכולים לעשות זאת, אך עלינו להיות מודעים שלא תמיד הקרנות האלו יכולות להביא לרווחי ולתשואות גבוהות מאוד (תלוי מה מצב השוק ואיך הקרן מנוהלת).

קרנות גידור – מה היתרונות שלהן?

אם אנחנו רוצים להשקיע בקרנות השקעה כמו קרנות גידור חשוב שנהיה מודעים ליתרונות של קרנות אלו. היתרונות המרכזיים שלהן הם:

  • הן פועלות בשקיפות מול המשקיעים שלהן
  • הן מביאות לאחוזי תשואה גבוהים
  • הן מהוות דרך השקעה ייחודית
  • הן יכולות לאפשר לנו להגיע לרווח מהיר יחסית תוך השקעה יחסית נמוכה של הון עצמי

אם אנחנו מתעניינים בהשקעה בשוק ההון וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו משקיעים בו, אז בהחלט כדאי לנו להשקיע בקרן גידור.

האם קרנות גידור יעזרו לנו מבחינה כספית?

השקעה בקרנות כמו קרנות גידור יכולה לעזור לנו מבחינה כספית להרוויח הרבה כסף תוך זמן קצר יחסית. אם אנחנו מחפשים דרכים להרוויח הרבה כסף ומהר תוך השקעה של הון עצמי נמוך, אז העברת כספים מביטקוין לדולר או השקעה בקרן גידור או בנדל”ן חם יכולה להשתלם לנו מאוד. לרוב, יש להיזהר מהשקעות שמבטיחות רווח מהיר וגדול – כי בדרך כלל ברוב המקרים זה רחוק מלהתממש במציאות.

איך קרנות גידור ישפרו את איכות החיים שלנו?

קרנות גידור הן קרונות השקעה מסודרות ואמינות שמפוקחות על ידי בנק ישראל והממונה על שוק ההון. אם אנחנו לא מפחדים לקחת מדי פעם סיכון עם הכסף שלנו כדאי לנו להשקיע בקרנות מסוג זה. השקעה בקרן גידור יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלנו, כי היא יכולה תוך זמן קצר יחסית לשפר מאוד את המצב הכלכלי שלנו כף שיהיה לנו הרבה יותר כסף והון עצמי. בשביל להשקיע בקרן מסוג זה צריך סכום כסף מינימלי של כמה עשרות אלפי שקלים (לעיתים אף יותר) ולכן השקעה מסוג זה לא מתאימה לכל אחד ואחת.

בסופו של דבר, כדאי לנו להשקיע את הכסף שלנו בשוק ההון. השקעת הכסף שלנו בשוק ההון תאפשר לנו להצליח לשפר את תנאי המחייה שלנו. חשוב מאוד שנפעל על מנת לשפר את תנאי החיים שלנו כי רק כך נוכל להתקדם בחיים שלנו ולהיות מאושרים יותר. ההשקעה עצמה יכולה להיות הדרך שלנו לטפס במעלה הסולם החברתי- כלכלי ולכן חשוב מאוד שלא נעשה אותה לבד אלא נתייעץ עם אנשי מקצוע שתחום המומחיות שלהם הוא השקעה בשוק ההון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn