-כתבה פרסומית-

עובש בקירות הבית שלנו יכול לגרום למחלות וזיהומים במשפחה שלנו. כאשר אנחנו מזהים שיש עובש בקירות הבית שלנו עלינו לפנות את החדר בו התגלה העובש ממגורים ולא להיכנס אליו עד שהעובש יוסר לחלוטין. ניקוי עובש לא חייב להיות פעולה שקשה מאוד לבצע. ניתן לקנות עובש באמצעות חומרי ניקיון מיוחדים ואם זה לא עובד מספיק טוב יש להזמין קבלן שיפוצים מומחה שינקה את העובש מקירות הבית שלנו.

מה יכול לגרום להצטברות של עובש?

ניקוי עובש זה דבר שחשוב מאוד לא לדחות אותו, כי ככל שנדחה את הזמן של ניקוי העובש בבית שלנו, כך העובש יתפתח ויחמיר ויגיע לעוד חלקים ועוד קירות בבית. לרוב, הצטברות של עובש בבתים ודירות נגרמת בגלל רטיבות שיש בקירות או בגג הבית. הסיבות לרטיבות יכולות להיות נזילה, מי גשם או הצפה. פעמים רבות תהיה הצטברות של עובש דווקא בחדרי האמבטיה והשירותים או המטבח (כי אלו החלקים בבית שיש בהם הכי הרבה מים ונוזלים).

איך אפשר למנוע הופעה של עובש בבית שלנו?

גילוי של עובש בקיר של אחד החדרים בבית שלנו צריך להדאיג אותנו ועלינו לטפל בכך כמה שיותר מהר. אם אנחנו רוצים למנוע מצב של הופעת עובש בבית שלנו כדאי לנו לצבוע את קירות הבית בצבע מיוחד שדוחה עובש. עוד כדאי לנו לוודא שאין הצטברות של לחות או נוזלים בקירות ובגג הבית שלנו – כי אלו שני הגורמים העיקריים להופעה של עובש. ניקוי עובש יאפשר לנו לנקות את הבית שלנו כך שהוא יהיה הגייני וראוי יותר למגורים שלנו ושל בני המשפחה שלנו.

איך הכי טוב לנקות ולהיפטר מעובש?

אם יש לנו בבית ילדים קטנים אז הנושא של ניקוי עובש הופך להיות מורכב יותר. ככלל בבתים שיש בהם ילדים קטנים לא כדאי לחיות בתוך הבית בטח בזמן שיש עובש וגם כאשר מנקים אותו. הכי טוב לנקות ולהיפטר מעובש על ידי צביעה מחדש של הקיר וטיוח שלו מחדש. פתרונות זולים יותר יכולים להיות שימוש בחומרי ניקיון חזקים, אבל תמיד הכי טוב להתייעץ עם בעל מקצוע מה הכי נכון במקרה שלנו.

ככל שנקדים, לנקות את העובש בבית שלנו, כך המגורים בו יהיו בריאים יותר לנו ולילדים שלנו. עובש יכול לגרום לזיהום בדרכי הנשימה ולהופעה של פטריות על הגוף שלנו. עובש זה דבר מאוד לא בריא וחשוב לעשות הכול בשביל שהוא לא יהיה בנמצא בבית או בדירה שלנו. אם אנחנו גרים בדירה או בית שכורים האחריות על הניקיון של העובש היא של בעל הבית והוא זה שצריך לדאוג לכך שזה יתבצע ויושלם וגם לשלם על כך כחלק מההתחייבות שלו בחוזה שכירות מולנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn