-כתבה פרסומית-

אנשים רבים שמעו על דגמים שונים של מזגני חלונות או על מערכות מיזוג אוויר מרכזיות, אבל מה זה מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים? אם אתם גרים בדירה עם מספר חדרים, יתכן שיהיה עליכם להתקין מזגן עבור כל חדר.

אם, למשל, בבית יש שלושה חדרי שינה וסלון, יש צורך בהתקנת שלושה מזגנים מפוצלים נפרדים, אשר תופסים הרבה מקום עבור יחידות מיזוג אוויר חיצוניות, וגם צריכת החשמל תהיה גבוהה עבור שלושה מזגנים נפרדים. הפתרון לבעיה זו הוא בחירת הדגם המתאים מבין הדגמים השונים של מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים, אשר עונה על כל הדרישות שלכם.

איך עובדות מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים?

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים עובדות עם יחידת מדחס חיצונית חזקה אחת בלבד, במקום מספר יחידות מדחס חיצוניות. דגמים אלו משרתים קירור או חימום של בין שלוש עד חמש יחידות מיזוג אוויר פנימיות, עם ביצועי קירור טובים ביותר. 

היבט המפתח של מזגנים מרובי פיצולים הוא שירות של כל יחידת מיזוג אוויר פנימית שנדרשת בנפרד, אם כי יש יחידת מדחס חיצונית אחת. מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים חוסכות הרבה מקום ואנרגיה בהשוואה למזגנים מפוצלים, והן מקררות ביעילות את הסלון, חדרי הילדים, וחדר השינה שלכם.

התאמה לצרכי המיזוג האישיים

ניתן להתקין יחידה פנימית נוספת בהתאם לדרישות האישיות, ובכל זמן. אבל עדיין, עם תוספת ליחידה פנימית, יתכן שתצטרכו לשדרג את יחידת מערכת ממיזוג האוויר החיצונית על מנת לקבל פתרון לדרישות של הבית או המשרד שלכם.

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מאפשרות גם לקרר חדר במהירות בהתבסס על הדרישות האישיות באמצעות הפעלת פעולת מהפך עוצמתית אשר שואבת זמנית את כל הקירור לחדר, לפרק זמן מסוים.

יתרונות מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים

בהשוואה למזגנים מרכזיים מיני מפוצלים, מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים קלות לתפעול, חסכוניות באנרגיה ומספקות קירור בהתאם לדרישות החדר. להבדיל ממזגנים מרכזיים, אין צורך למהר אל התרמוסטט בסלון בכל פעם על מנת להגדיר את הטמפרטורה הדרושה, מה שגורם למדחס לעבוד חזק מדי ולצרוך הרבה אנרגיה.

בבתים בני שלושה חדרים שמצוידים במיזוג אוויר מרכזי, החדר הראשון עשוי להיות מאופיין בקירור כבד, החדר השני קצת פחות מתקרר, והחדר השלישי מתקרר משמעותית פחות מהחדרים האחרים. על מנת למנוע בעיות אלו, מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים משרתות בנפרד את הקירור או החימום הנדרשים בהתאם לטמפרטורה הנדרשת של היחידה הפנימית.

כך שאם החדרים אינם מאוכלסים, ניתן לכבות את היחידה הפנימית המסוימת ולחסוך הרבה חשמל בהשוואה להפעלת מערכת מיזוג אוויר מרכזית. מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים כוללות ם חיישן טמפרטורה שקובע את הטמפרטורות החיצוניות, ומספק קירור אופטימלי לכל חדר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn