צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

מאז מקרה הצתת בתי העסק בחצור הגלילית שהתרחשו לאחרונה והפשיעה הגוברת בגביית פרוטקשן (דמי חסות), ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה מגייס את תמיכת יו”ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס לתמיכה מול הממשלה. בנוסף, קיים פגישה עם השר לביטחון פנים עומר בר לב ודרש כי, נושא הפשיעה בגליל יהיה בראש סדר היום בממשלה. סויסה נפגש גם עם בעלי העסקים בחצור הגלילית להחזיר את תחושת הביטחון שנעלמה.

לאחרונה התקיימה במרכז השלטון המקומי ישיבה מיוחדת בהובלת יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס במטרה לגייס את הרשויות בגליל העליון למאבק בפשיעה הגוברת. סויסה במקביל קיים מפגשים עם בעלי עסקים בחצור הגלילית כשהוא מתחייב לפעול על מנת להשיב את תחושת הביטחון לתושבים.

סויסה נפגש לאחרונה גם עם השר לביטחון פנים עומר בר לב והציג בפניו את מצב הפשיעה הגוברת בתופעת הפרוטקשן בגליל. סויסה ביקש מהשר להעלות את נושא הפשיעה בגליל לראש סדר היום בממשלה לצד קידום חקיקה שתעניק כלים לרשויות החוק להתמודד עם הפשיעה הגוברת. במקביל, החל סויסה לקדם את נושא הפרוטקשן גם בפן המשפטי ושוחח עם שר המשפטים להכרה בבעלי העסקים כנפגעי טרור.

 ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה: ״במשך שנים מדינת ישראל איבדה את השליטה בגליל ונתנה לטרור הפרוטקשן להרים ראש, אך לא עוד. אנו דורשים לקדם חקיקה לטיפול בסוגיה והכרה בנפגעי הפרוטקשן כנפגעי טרור לכל דבר, להגביר נוכחות של כוחות ביטחון ולהציב מצלמות. אם מדינת ישראל לא תתעורר, נאבד את הגליל. אנחנו לא מוכנים לאבד את הבית שלנו ונדאג שהנושא יוצב בראש סדר העדיפויות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn