צילום: אתר אינטרנט ראש פינה

משבר הקורונה והשינויים בעולם התעסוקה, הביאו לקיומו של כנס מיוחד עבור חיילים וחיילות תושבי ראש פינה, הנמצאים לקראת שחרורם מצה”ל, ולחיילים משוחררים עד גיל 24. הכנס יתקיים בתאריך 19/11 ביוזמת המועצה המקומית ראש פינה, בשיתוף המשרד הממשלתי לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, וקרן גרוס לקידום חיילים משוחררים.

בכנס יפרסו בפני המשתתפים מידע עדכני חשוב באמצעות דוכנים ואנשי הסברה שיגיעו להסביר למשתתפים מה הם זכויותיהם, מהן המגמות ומהם הכיוונים של שוק התעסוקה בכלל, ושל זה בגליל בפרט. מרכז הצעירים, המקום בו יערך הכנס, יחולק למספר מתחמים, בכדי לאפשר שמירת מרחק בין האנשים. המשתתפים יוכלו לעבור בין דוכני הסברה על זכויות חיילים משוחררים, התנהלות כלכלית, עולם התעסוקה והשינויים החדשים, ומגמות בשוק התעסוקה. כמו כן, יוצגו מקומות עבודה מועדפת לחיילים משוחררים. הכנס יהיה בכפוף להגבלות הקורונה, ולכן הצורך בהרשמה מוקדמת (דרך מרכז צעירים בפייסבוק או באתר המועצה) בכדי לשלוט על מספר המשתתפים.

יגאל שרגיל מנהל מרכז צעירים הסביר: “עולם התעסוקה משתנה ואנחנו מבקשים לצייד את צעירי המושבה העושים את צעדיהם הראשונים “באזרחות” ביותר אפשרויות וכלים להצליח ולהתברג בשוק התעסוקה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn