במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי שירותי בריאות החלה בשירות לקביעת תורים לייעוציים רפואיים טלפוניים בכדי לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי, תוך שמירה על איכות מקצועית, לצד מניעת הסיכון להדבקה. 

המהלך נועד להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם, ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה. ניתן גם לקבוע תורים טלפוניים לרופאי המשפחה והילדים שזמינים להעניק שירות מרחוק. 

איך זה עובד? נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד “מכבי ללא הפסקה” בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי אומרים כיייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

ד”ר גלית קאופמן, ראש מחוז צפון, מכבי שירותי בריאות: “המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך כדי מניעת הידבקות ושמירה מיטבית על המטופלים ועל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קוראת למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות על מנת לשמור על שלו הציבור”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn