שמורת החולה
צילום: שרית פלצ’י מיארה, רשות הטבע והגנים.

רשות הטבע והגנים עם המלצות לטיולים ביום הבחירות

ב-1 בנובמבר מתקיימות הבחירות לכנסת, ויום השבתון הנלווה ליום זה עבור רבים הוא הזדמנות לשלב טיול עם חברים או/ו משפחה בשמורות הטבע והגנים הלאומיים בחיק הטבע והמורשת. ביום זה במיוחד רשות הטבע והגנים מציעה מגוון חוויות ופעילויות מהנות לכל המשפחה המאפשרות כמובן גם לשלב את זכות ההצבעה לפני או אחרי הטיול.

תערוכת השתקפות האידאה בגן הלאומי בית גוברין.
צילום יניב כהן רשות הטבע והגנים.

בין הפעילויות שמציעה רשות הטבע והגנים: החוויה הרב חושית המלהיבה בחיזיון האור קולי בגן הלאומי מצדה תחת כיפת השמיים ומול המצדה בלילה שלפני יום הבחירות, חווית בילוי בגן הלאומי אפולוניה המשלב שרידי ארכיאולוגיים בהם מבצר קדום המשקיף מהמצוק לנוף עוצר נשימה לים התיכון וגם חוויית מיצג חדש על קירות המצודה מהתקופה הצלבנית בגן לאומי מגדל צדק. כמו כן, ניתן להצטרף לסיור טבע חווייתי בערב הטבע שבשמורת הטבע עינות צוקים, ולגלות את הסודות העתיקים במוזיאון השומרוני הטוב.

שקיעה בגן הלאומי אפולוניה.
צילום: אתי נפרין רשות הטבע והגנים.

בנוסף, המבקרים באתרים יוכלו להצטרף להדרכות מקצועיות של מורי דרך בשיתוף משרד התיירות באתר הלאומי הקסטל ולהיחשף לסיפור המיוחד והמרגש של הקסטל, לגלות ולהתרשם מהיופי בעונת הסתיו של שמורת טבע החולה, ולקחת חלק בסיורים סביב עולם הנשרים בשמורת טבע גמלא, בתערוכת “השתקפות האידאה” של אמן הגרפיטי פילפלד בגלריית הפעמון בגן הלאומי בית גוברין ובסיור מודרך בעקבות ערכי המורשת בגן לאומי תל אשקלון. כמו כן, תוכלו לבחור במרחב בריחה בשיתוף מיזם 929 “קוד העתיקות” בגן לאומי תל באר שבע, הרפתקה משפחתית בעיר מקראית בנגב ולפתור חידות וצפנים במשחק משותף.

במידה ותבחרו ללון בשטח בחיק הטבע במסגרת טיול בערב שלפני הבחירות (31.10), תוכלו להזמין מקום באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים המציעים חווית לינה משמעותית, משפחתית ומגבשת תחת כיפת השמים לאור ירח וכוכבים.

רשות הטבע והגנים ממליצה לציבור המטיילים להירשם מראש כבר עתה לביקור באתרים במועד הרלוונטי על מנת להבטיח כניסה לאתר ולהימנע ממצב בו האתר יהיה כבר בתפוסה מלאה ולא תתאפשר כניסה מבקרים מעבר לרשומים. פרטים מלאים על הפעילויות ושעות הביקור בכל אתר באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים – https://www.parks.org.il/. מוזמנים לעקוב אחר מגוון הפעילויות ברשתות החברתיות של רשות הטבע והגנים.

אור כהן מ”מ מנהל אגף שיווק ברשות הטבע והגנים: “יום הבחירות הוא הזדמנות מצוינת לחוויה עם ערך מוסף בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע, מצפון ועד דרום, עם שלל פעילויות ואירועים שמחכים למטיילים. יום השבתון הוא זמן לבילוי מושלם, לבחור נכון בחיק הטבע ובחיבור לארץ. אז אם לא תכננתם עדיין תוכניות ליום הבחירות, שריינו את מקומכם באחד מהאתרים הקרובים לביתכם של רשות הטבע והגנים, זאת כמובן לאחר שהצבעתם בתחילת היום בקלפי, או שתצביעו עם סיומו של הטיול. בוחרים ומבלים בטבע”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn