צילום: המכללה האקדמית תל חי

שגרירת קנדה בביקור במכללה האקדמית תל חי

משלחת שותפות חוף אל חוף קנדה אצבע הגליל במסגרת פעילות ועדת ההיגוי הגיעה לאחרונה לביקור במכללה האקדמית תל-חי בהובלת שגרירת קנדה, הגב’ ליסה אן סטדלבאוור.

המשלחת המכובדת סיירה בגליל העליון ונפגשה עם ראשי רשויות ומוסדות חינוך, וביקור בקמפוס מזרח של המכללה האקדמית תל חי המאגד את הקשר בין השותפות והמכללה.

את פניה של השגרירה וחברי ועדת ההיגוי קיבלו נשיא המכללה, פרופ’ אליעזר שלו ומנכ”ל המכללה אלי כהן.  השגרירה סטדלבאוור פתחה את המפגש ואמרה כי היא מברכת את האקדמית תל חי על הפיכתה לאוניברסיטת הגליל והוסיפה שהיא שמחה ונרגשת לקחת חלק בביקור זה וכן, תשמח לתמוך ולקדם שותפויות נוספות בין הגליל לקנדים. . 

נשיא המכללה הציג בפני השגרירה וועדת ההיגוי של השותפות את חזון המכללה, את הפעילות האקדמית  והמחקרית הענפה הנעשית בה  וכיצד היא נערכת להפוך לאוניברסיטת הגליל ביחד עם מכון המחקר מיגל.

בהמשך הציג  ד”ר אופיר בנימין  בפני המשתתפים  את פעילות המכללה בתחום המזון והפוד-טק, סיפר על הקמת המכון הלאומי לחדשנות במזון ותיאר את המחקרים הנעשים במכללה. מחקרים אלה כוללים שימוש מפחת ענבים, פחת תירס ופחת תפוחים. המשתתפים במפגש אף נהנו מטעימות של מוצרי מזון חדשים שיוצרו במסגרת מחקרים אלה ע”י סטודנטיות מהחוג למדעי המזון.  

בתום המפגש נערך סיור ברחבי הקמפוס ובאמפי סילבר המרשים, שנבנה מתרומה של ארנון ואניטה סילבר מוונקובר. בסיום הסיור חילקה השגרירה לסטודנטים ברחבי הקמפוס שוקולדים  אשר הוטבעו עליהם דגלים של ישראל וקנדה.  

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn