צילום: מועצה אזורית הגליל העליון 

שלוש שחקניות מועדון רוגבי גליל עליון, לימור לב ,פרח איתיאל ומיכל להק השתתפו בשבוע שעבר בטורניר עשיריות בפורטוגל, במימון מלא ובהובלתו של פרנקי הורן, אחד השחקנים הבכירים במעצמת הרוגבי של דרום אפריקה יחד עם צוות אימון בכיר.

הטורניר  בפורטוגל בהשתתפות 72 שחקניות בינלאומיות, כולל שחקניות בנבחרות מובילות בעולם כמו דרום אפריקה וניו-זילנד.

לימור לב: “מעולם לא חלמתי שאקח חלק באירוע כזה. אני משחקת בקבוצת “הקרנפיות” יחד עם שחר זמיר מראשון לציון ועוד 16 שחקניות. הקצב פה מטורף, השחקניות ברמה הכי גבוהה שיש, צוות אימון מדהים עם כ-5-6 מאמנים שונים ולמרות שאני משחקת כשבע שנים, אני מבינה שעוד הרבה מושגים לא הכרתי עד כה.”

מיכל להק: “זה משהו שבחיים כנראה לא הייתי מגיעה אליו בענף ספורט אחר. אני משחקת בקבוצת “כלבי הפרא” ויש פה בנות ברמה מדהימה וצוות אימון גדול, שנותן מענה לכל דבר, גם במגרש וגם מחוצה לו”.

פרח איתיאל, קפטנית קבוצת הנשים של גליל עליון: “אנחנו בחלום, עדיין לא מעכלות שאנחנו מתאמנות ברמה כזו, זה כמו ששחקן כדורסל ישראלי יתאמן עם שחקני N.B.A. אני משחקת בקבוצת “הפילים” ,יחד עם נטלי קלוץ מתל אביב ועוד 16 שחקניות מכל העולם ונהנית מכל רגע, לומדת המון משחקניות אחרות ומהצוות המקצועי ומחכה כל יום לזה שלמחרת. זו כנראה הפסגה הספורטיבית הכי גדולה שיכולנו לבקש.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn