צילום: אהרון מאיר דמרי.

מאת אהרון מאיר דמרי.

אם הייתי אומר לפני שלושה מחזורים שקריית שמונה תהיה עם 17 נקודות הייתם חושבים שאני בנאדם הזוי, בכנות, הייתם צודקים, אממה, היום לאחר עוד ניצחון, שלישי ברציפות והפעם על קבוצת מ.ס. אשדוד במגרשה הביתי קריית שמונה אכן עם 17 נקודות רחוק מהתחתית הבוערת.

שער של שבירו בדקות הפתיחה, שער מוקדם של שבירו במחצית השנייה הבטיחו את הניצחון לחניכיו של דראפיץ.
משחק כדורגל גדול לא ראינו מצד שחקני קריית שמונה, אך, משחק לחימה ואנרגיה מטורפת של שחקני קריית שמונה יחד עם ניצול שני מצבים הבטיחו את הניצחון במגרש הביתי של מ.ס. אשדוד.

אפשר לומר שיד המאמן ניכרת לעין, עמידה במגרש יחד עם רצון עז לנצח וחילופים מדוייקים הביאו לעוד ניצחון, תוסיפו לזה אימונים אינטנסיביים עם הנחיות נכונות לשחקנים ולפעמים גם בטורים קצת גבוהים והרי לכם קבוצת כדורגל בליגת העל שמבינה את מגרעותייה ומנצלת את מקסימום ההשראה של השחקנים על כר הדשא.

אם נסתכל קצת לעומקו של המשחק נבחין כי אשדוד החזיקה בכדור מעל 70 אחוזים!!! אלו אחוזים שרואים רק בליגה של הגדולות, קריית שמונה צריכה לעבוד יותר על הנעת כדור אך יחד עם זאת לאחר ניצחונות תמיד יותר קל.

כעת הסתיים לו הסיבוב הראשון כשקריית שמונה נמצאת במרחק 6 נקודות מהקו האדום, המשך המומנטום יחייב את הקבוצה לנצח את מכבי פתח תקווה במחזור הבא על מנת להיות בחוף מבטחים, זאת לאחר משחק גביע המדינה מול צעירי טייבה השבוע. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn