שלושה צעירים מקריית שמונה בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בגין תקיפה ופציעת שני צעירים אחרים באמצעות בקבוק בירה, אגרופים, מקלות ואבנים רק מאחר והם לא מעירם. חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים

צילום: משטרת ישראל

הארוע החל לפני כשבועיים (15/5) בשעות הצהריים המאוחרות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות קטטה גדולה המתרחשת בטיילת “עמי” שלצד נחל הירדן, שבה נפצע צעיר על ידי בקבוק ששברו לו על הראש .

מייד עם קבלת הדיווח הוזעקו כוחות משטרה, לזירת האירוע. כשהגיעו השוטרים למקום, הבחינו בשני קורבנות שרועים על הקרקע, מדממים, מקבלים טיפול רפואי ובצעירים נוספים. החוקרים החלו גובים עדויות מהנוכחים, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. במקביל החלו פעולות חקירתיות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, לאיתור זהותם של החשודים בתקיפה ולהתחקות אחר מסלול בריחתם. שני הקורבנות (17,18) נפצעו באורח בינוני (עפ”י גורמי רפואה) ופונו לבית החולים “זיו” בצפת להמשך טיפול רפואי.

כתוצאה ממגוון פעולות חקירה אותרו שניים מהחשודים ונעצרו. החשודים (20, 21 קרית שמונה) נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה, האריך בית משפט השלום בקרית שמונה את מעצרם עד להגשת כתב האישום.

מהחקירה עלה, כי ביום האירוע הגיעו הקורבנות יחד עם חבריהם לבלות בטיילת שלצד נחל הירדן. אחד הקורבנות פגש בקטינה, שאינה מעירו, שיש לו קשר רומנטי עימה. במהלך שיחתו של הקורבן עם הקטינה נתקל בו צעיר אחר שמעירה של הקטינה. בעקבות ההתקלות החל אירוע אלימות בין הצדדים תוך שימוש באלה ובמסגרתו נחתך בראשו בן דודו של אחד הנאשמים. מיד לאחר ששמעו הנאשמים על האירוע האלים, הגיעו הם רכובים על קטנוע למקום. משהגיעו הנאשמים למקום שאלו מי זה הקורבן ומשנענו החלו להכותו באגרופים וכן גם את חברו של הקורבן שניסה להפריד. בשל התנהגותם של הנאשמים החלו צעירים נוספים, חבריהם של הנאשמים, לתקוף את שני הקורבנות, תוך שימוש באבנים, מקלות עץ ובקבוקי בירה. אחד הקורבנות אף נפל לריצפה, אך זה לא מנע מהנאשמים מלהמשיך להכותו תוך שהוא מדמם ואף לומר לו “אין לכם יציאה מפה אתם תמותו”. לאחר מכן נמלטו הנאשמים מהמקום.

בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות בתיק והגישה כנגד שני הנאשמים בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה וחבלה ממשית, איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי. אמש(31/5) לאחר שהתקיים דיון בבקשת המעצר הורה בית המשפט על מעצרם של הנאשמים עד להחלטה אחרת.

בד בבד עם התנהלות הדיון בבית המשפט אמש (31/5) בעניינם של הנאשמים, נעצר חשוד נוסף (20, קרית שמונה) במעורבות באירוע. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn