צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

שרת התחבורה מירי רגב חנכה את כביש הכניסה החדש בחצור הגלילית: “נחבר את קריית שמונה וחצור הגלילית עם המרכז באמצעות הרכבת״


שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הגיעה היום (שלישי) לביקור בחצור הגלילית שם חנכה את כביש הכניסה החדש לחצור הגלילית יחד עם ראש המועצה שמעון סויסה ואמרה, ״נחבר את קריית שמונה וחצור הגלילית לאילת ברכבת״.

צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

בביקורה, שרת התחבורה רגב ערכה סיור בחצור הגלילית בפגישה עם ראש המועצה שמעון סויסה גם בנושא תחנת הרכבת הצפויה להגיע לחצור הגלילית ובהמשך צפויה להגיע גם לקריית שמונה.

שרת החבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: ״ זו ברכה להיות בצפון, באווירה משפחתית. 70 שנה חיכתה חצור לכביש הזה. כביש רחב, עם שבילי אופניים. ככה צריכים להיראות כבישים בישראל. לא רק בתל אביב, אלא גם בפריפריה”. עוד הוסיפה כי, תקדם את הבאת הרכבת לחצור: “זה אחד מפרויקטי הדגל שלנו. צריך להוריד את העומס בכבישים. נחבר את מדינת ישראל מקריית שמונה, דרך חצור הגלילית ועד אילת”.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה: “מודה לשרה מירי רגב שהגיעה לכאן לחנוך איתנו את הכביש החדש שמשדרג את שגרת חיי התושבים ויצר כניסה מרשימה ומזמינה לחצור.

השרה התרשמה מהפיתוח העצום בחצור הגלילית. אנחנו כאן לסייע להמשך ההתפתחות והגדילה של היישוב הנהדר הזה ויודעים שיש לנו חברה קרובה שרוצה בהתפתחות חצור הגלילית”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn