ביום ראשון (9/2) התקיים יום שתילות מיוחד עם מח”ט 769, אל”מ יהודה וואך, ראש המועצה האזורית הגליל העליון גיורא זלץ, קק״ל וילדי קיבוץ יפתח. שתילת העצים התקיימה בצומת האלה ליד קיבוץ יפתח.

צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ :״החיבור בין ההתיישבות והצבא, באה לידי ביטוי באירוע השמח הזה, הגליל העליון צומח וקולט מאות משפחות. כל שנה בזכות השקט הביטחוני, את השקט הזה נותן הצבא. האירוע המשותף הוא ביטוי של הערכה, של אמון בין הצבא, למנהיגות האזורית, לתושבים״.

מפקד עוצבת ״חירם״, אלוף משנה יהודה ואך אמר את הדברים בהערכה גדולה לאזרחי הגליל היקרים: ״האדם הוא עץ השדה. האדם הוא עץ השדה, וכמוהו הוא יכול לצנוח ולהיגדע, ואם הוא מתייבש הוא מתחיל לנבול. אך האדם הוא עץ השדה. וכמו העץ, הוא נאחז בשורשים ושואף למרחקים. שואף לצמוח כמה שיותר גבוה מבלי לעצור לרגע, ולבסוף דואג להניב את פרותיו, לא בשביל עצמו אלא בשביל כולם.

ט״ו בשבט הוא מועד מיוחד בשנה והשנה אנו כחטיבה זוכים להיות שותפים לעשיית התושבים והחקלאים החיים בגזרה. החקלאות מסמלת שטח, שייכות, היסטוריה ואחיזה. החקלאות הינה סמל להתיישבות הראויה בשטחנו ולעסוק בה עד המטר האחרון.

אנו רואים במשימת ההגנה ושמירה על בטחון התושבים כמשימה החשובה ביותר. נמשיך לפעול בנחישות ומסירות בהגנה ו במוכנות למלחמה, לצפות את כוונות האויב ולפעול על מנת לנצח בכל מערכה שתגיע. הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה עם היישובים, ראשי הרשויות וגורמי הביטחון הוא מכפיל כוח נוסף עבור החטיבה. אנחנו נמשיך לחזק אותו בכל עת על מנת להעניק תחושת ביטחון מלאה לתושבי הגזרה.

אלוף ואך הוסיף כי ״מורשת הקרבות ומורשת הקרקע מתווה את הדרך עבור החטיבה בעשייה היומיומית. המפקדים, הנגדים, והחיילים, פועלים לילות כימים, במאמצים רבים על מנת לשמור על בטחונכם. ברצוני לאחל לכל אחד ואחת מכם ט״ו בשבט שמח, מלא בצמיחה והתפתחות״.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn