שתי מדליות לספורטאי הגליל העליון באליפות הארץ בטריאתלון

בסוף השבוע שעבר נערכה למשך ארבעה ימים אליפות המדינה בטריאתלון בעיר אילת בהשתתפות 30 ספורטאים וספורטאיות ממחלקת הטריאתלון של עמותת הספורט של הגליל העליון. בזכות כמות הספורטאים והספורטאיות המרשימה שהשתתפו בתחרות היוקרתית הוכתרה מחלקה הספורט הגליל העליון כשישית בגודלה בקנה המידה הארצי.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

עלמה שיינפלד (בת 9, שדה אליעזר), אשר מסומנת כספורטאית מוכשרת מאוד, הראתה לכולם כיצד עבודה קשה משיגה תוצאות, כאשר עלתה לפודיום לאחר שקטפה את מדליית הארד.

שרום רומם (קיבוץ מחניים) השתתפה במקצה הספרינט בקטגוריית גילה (55-59) וקטפה את מדליית הכסף כשהיא מגיעה למקום השני. רומם ספורטאית בנשמה שלא עוצרת לרגע ולא נרתעת מאף קושי וכל מה שנותר זה להוריד בפניה את הכובע על ההישג המדהים.

מיקה סול שיינפלד, בת ה–12 משדה אליעזר הגיעה למקום השביעי בקטגוריית גילה והראתה איך מתחרים במלוא המרץ והנחישות; מאיה לונטל בת ה-10 מכפר גלעדי הגיעה למקום החמישי והראתה שיפור מדהים; עופרי אלון בת ה- 9 מכפר יובל הגיעה למקום הרביעי והייתה כל כך קרובה למדליה; ארין טלקר בת ה-9 הגיעה למקום השישי והראתה לכולם מה היא טכניקה נהדרת של תחרות; ולא נשכח את אריאל שיינפלד, בת ה-11 שהגיעה למקום השביעי בקטגוריית גילה והתקדמה המון.

“אין ספק שהאליפות השנה הייתה משהו אחר ומיוחד”, סיכם יונתן ורטיקובסקי, דובר עמותת הספורט, והוסיף כי “להגיע לאליפות המדינה עם 30 ספורטאים וספורטאיות ולהיות המועדון השישי בגודלו במדינה זה לא דבר של מה בכך. הספורטאים והספורטאיות נתנו תחרות מדהימה וכל מה שנותר זה להוריד בפניהם את הכובע. כל הכבוד ליואב ביטון המאמן הראשי ולצוות המקצועי שלו על ליווי והכנה מדהימה של כולם וכולן. הם עבדו קשה מאוד בשביל שכל ספורטאי וספורטאית יגיעו הכי מוכנים שאפשר והם עשו זאת ובגדול.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn