עדכון (13:45) נקבע מותו של גבר כבן 40 בתאונת דרכים סמוך למסעדה באזור ברכת רם. מד״א פינו לבית חולים 5 פצועים: צעיר כבן 20 במצב קשה, שיפונה בדקות הקרובות במסוק מד”א. ו – 4 פצועים במצב קל-בינוני מפונים באמבולנס מד”א לבית חולים.

חובש בכיר במד”א טלעת עבד אל ולי, סיפר: “כשהגענו למקום, ראינו שמדובר בג’יפ שהתהפך לוואדי בצד הדרך. גבר בשנות ה-40 היה לכוד מתחת לרכב, כשהוא מחוסר הכרה, ולאחר שכבאים חילצו אותו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. חמשת הפצועים הנוספים התהלכו במקום כשהם בהכרה. הוצאנו אותם מתוך השטח לאמבולנסים וביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעריך את מצבם, אחד מהפצועים שנפגע באורח קשה הועבר בניידת טיפול נמרץ לחבירה עם מסוק מד”א שפינה אותו לבית החולים. ארבעת הפצועים שנפצעו באורח קל-בינוני פונו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים באמבולנסים.”

מכיבוי והצלה נמסר: למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף שמעון אוחיון, הצוותים במקום האירוע מסרו כי מדובר בלכוד מתחת לרכב והם פעלו לחילוץ הלכוד באמצעים פניאומטים. הלכוד חולץ ללא רוח חיים.

במוקד 101 של מד”א מרחב ירדן התקבל דיווח (12:38) על תאונת דרכים סמוך למסעדה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ל – 4פצועים, בהם פצוע 1 מחוסר הכרה. עדכון בהמשך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn