במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן התקבל דיווח (12:10) על תאונת דרכים בין משאית לרכב בכביש 98 סמוך לצומת בראון. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם 2 מחוסרי הכרה. מסוק מד”א הוזנק לאירוע.

צילום: תיעוד מבצעי מד”א.

בנוסף למקום הוזנקו ארבעה צוותים של כיבוי אש בפיקודו של רב רשף שמעון דדון. הצוותים פועלים לחילוץ שני לכודים מהרכב באמצעות כלים פניאומטים וכלי צמ”ה שנמצא במקום ומסייע לחילוץ הלכודים.

צילום: דוברות כיבוי אש

עדכון (12:27):
חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים מהרכב הפרטי, בהם 2 נערות כבנות 14 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ו- 3 פצועים קל, גבר כבן 40, נערה כבת 14 וילד כבן 10.

עדכון (12:36):
חולצו שלושה לכודים, שניים במצב קשה ואחד ללא רוח חיים.

עדכון (13:22):
פראמדיקים של מד”א קבעו את מותה של אישה כבת 40 ופינו לבית חולים, 5 פצועים, בהם נערה כבת 15 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית לאחר פעולות החייאה שפונו במסוק לבי”ח זיו. 4 פצועים במצב בינוני, בהם גבר כבן 40 עם חבלה בגב פונה במסוק לבי”ח רמב”ם, נערה כבת 17, נערה כבת 15 וילד כבן 10 עם חבלות בכל חלקי גופם מפונים לבי”ח זיו. סה”כ בתאונה, הרוגה כבת 40, 4 פצועים לבי”ח זיו (1 אנוש ו-3 בינוני) 1 לבי”ח רמב”ם (בינוני).

חובשת בכירה במד”א איבון פריימן לןוין סיפרה: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ובין משאית שהובילה ציוד הנדסי כבד. כשהגענו למקום התאונה, 4 מנוסעי הרכב היו מחוץ לרכב ו-2 פצועות היו לכודות בתוכו. בסיוע כוחות הכיבוי שגררו את המשאית אחורה התאפשרה לנו גישה ל 2 הלכודות. אישה כבת 40 שישבה לצידו של הנהג הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נערה שישבה מאחוריה, הייתה מחוסרת הכרה ותוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הנשמנו אותה, לאחר החילוץ מצבה הדרדר ובוצעו בה פעולות החייאה מתקדמות שהצליחו לייצב את מצבה וכאשר ליבה שב לפעום היא הועברה למסוק צבאי שנחת בסמוך ופינה אותה לבית החולים במצב קריטי. 4 הפצועים הנוספים, גבר כבן 40, 2 נערות בגילאי 17 ו-15 וילד כבן 10 שנפצעו באורח בינוני וקל טופלו במקום ופונו לבתי החולים בניידות טיפול נמרץ של מד”א ובמסוק.”

צילום: דוברות משטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: “לפני זמן קצר אירעה תאונת דרכים בין מוביל טנקים (אזרחי) לרכב פרטי בכביש 98, צומת בראון. מבירור ראשוני עולה כי סיבת התאונה היא ככל הנראה אי ציות לתמרור. כתוצאה מהתאונה הנוסעים שהיו ברכב הפרטי כולם בני משפחה אחת נפצעו: אם המשפחה ובתה נפצעו באורח אנוש על פי גורמי רפואה והצוות הרפואי ביצע בהן פעולות החייאה ולבסוף נאלץ לקבוע את מותן. הנהג – אב המשפחה נפצע באורח קל ושלושת ילדיו האחרים נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים זיו בצפת. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום סייעו ללוחמי האש לחלץ את הלכודים ומכווינים את התנועה במקום. בשלב זה כביש 98 צומת בראון נחסם לתנועה לכל הכיוונים. בוחני תאונות דרכים נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות התאונה”.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn