הארוע החל לפני כחודש (25/5) עם קבלת הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות התפרצות לבית מגורים וגניבת אופניים בקיבוץ עמיר נפתחה חקירה.

צילומים: דוברות המשטרה

כחלק מהחקירה כוחות משטרה הוזעקו לזירה, גבו עדויות, אספו ממצאים, בין היתר את מצלמות האבטחה לאיתור זהותו של החשוד. הקורבן טענה, כי חשה לפני כיומיים באי סדר בביתה, אך לא ייחסה לכך חשיבות עד אשר הבחינה, כי האופניים שלה אינם במקומם. ולאחר בדיקה הבחינה, כי נגנב מביתה כסף מזומן בסכום של 400 ₪.

מספר ימים לאחר תחילת החקירה התקבלה הודעה נוספת (31/5) במוקד 100 אודות התפרצות לבית מגורים בקיבוץ עמיר וגניבת טלפון נייד ותיק שהכיל ארנק עם כרטיסי אשראי וכסף מזומן בסך 200 ₪. עם הגעת כוחות המשטרה לזירת האירוע, טענו בפניהם הקורבנות כי, הלכו הם לישון וכשקמו בבוקר הבחינו כי הטלפון הנייד חסר וכי דלת הכניסה לבית פתוחה.

החקירה נמשכה כאשר כשבוע לאחר מכן (5/6) התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות התפרצות ל”בית החייל” בקרית שמונה. כוחות משטרה הוזעקו למקום, גבו עדויות, אספו ממצאים וכן תפסו את סרטוני מצלמות האבטחה ופתחו בחקירה. הקורבן ציין, כי שברו את החלון וכי לקחו את הקופה שהכילה כ-250 ₪.

חוקרי המשטרה לאחר שימוש במגוון אמצעים חקירתיים, איתרו את זהותו של החשוד בשלושת האירועים ופעלו למעצרו. מחומר החקירה עלה, כי לחשוד הייתה הכרות מוקדמת עם הקורבן שנגנבו לה האופניים והכיר את דירתה.

עוד מהחקירה עלה, כי באירוע ההתפרצות השני נמלט החשוד מהמקום כאשר הוא רוכב על האופניים הגנובים של הקורבן הראשונה. החשוד המשיך ברכיבתו לכספומט בעיר קרית שמונה, הוציא את הקוד הסודי מהטלפון הנייד שגנב, ומשך סכום של 2,000 ₪ מהכספומט.

לאחר איתור זהותו של החשוד הוצא צו מעצר כנגדו ובמסגרת חיפוש שבוצע בביתו נמצאה הסלסלה של האופניים שנגנבו. החשוד (36, קרית שמונה) נעצר, נחקר ובית משפט האריך מעצרו עד להגשת כתב האישום כנגדו.

בתום חקירה יסודית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד הנאשם בגין עבירות של התפרצות, גניבה והונאה בכרטיס אשראי. בית המשפט הורה על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn