החקירה החלה ביום שבת (27/6) לפנות בוקר עם קבלת ההודעה במוקד 100 של משטרת ישראל מצעיר בן 20 שדיווח, כי נדקר בגן משחקים במועצה המקומית קצרין על ידי גבר.

צילום: דוברות המשטרה

עם קבלת הדיווח פתחו השוטרים בחקירה לאיתור זהותו של החשוד ולאיסוף הממצאים מזירת האירוע שכללו מצלמות אבטחה וכן קרטון של עוגיות “אוראו” ששם הסליק החשוד את הסכין בטרם עשה בה שימוש. השוטרים פעלו בזריזות לאיתור מסלול בריחתו של החשוד במעשה ולזהותו.

תוך שעות ספורות אותר החשוד (34, קצרין) בבית אימו בקצרין, כאשר בחדרו נתפסו הבגדים שלבש בקרות האירוע. החשוד נעצר, נחקר ובית המשפט האריך מעצרו על פי בקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגד היום (2/7).

מהחקירה עלה, כי קודם לאירוע הדקירות, שהה החשוד בגן משחקים בקצרין ועישן קנביס בסמוך לקטינים שנכחו שם. מאחר והריח הפריע לקטינים ביקשו הם מהחשוד להתרחק מהם. מששמע זאת החשוד החל תוקף את אחד הקטינים ואף זורק לעברם אבנים, כך שהקטינים נמלטו מהמקום ואף השאירו שם את חפציהם. בעקבות האירוע התקשר הקטין לאחיו ותיאר לו את שארע. האח בן ה-20 הגיע לגן המשחקים ופגש בחשוד והחשוד איים בפניו כי ישבור את כל האצבעות של אחיו הצעיר. האח הרגיע את החשוד ועזב את המקום.

לפנות בוקר התקשר החשוד לאח הגדול ואיים שוב בפגיעה באחיו הצעיר. האח במטרה להרגיע את הרוחות תיאם להפגש עם החשוד בגן משחקים אחר במועצה. האח בן ה-20 הגיע יחד עם שניים מחבריו לגן משחקים, החל לשוחח עם החשוד כאשר לפתע שלף החשוד סכין מתוך קופסת עוגיות וגרם לפציעתו. האח יחד עם אחד מחבריו הדפו את החשוד עד אשר הסכין הושמטה מידו ונלקחה.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות והגישה היום (2/7) כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה בגין עבירות של נסיון ופציעה כשעבריין מזויין, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה סתם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn