950 נערים ונערות השתתפו במחנה הקיץ “חומה ומגדל” ביער בני המושבים * חברי תוכנית המנהיגות הצעירה “דרך” של מבואות החרמון סיכמו שנה * ראש היחידה להתיישבות ותשתיות לאומיות במשרד הביטחון ביקר במבואות החרמון

 

טיול “חומה ומגדל” – קיץ 2019 הגיע לסיומו. 950 משתתפים מכיתות ד’ – ו’ השתתפו במשך שלושה ימים בטיול “חומה ומגדל” של תנועת “בני המושבים”. צעירים מרחבי הארץ הגיעו ליער בני המושבים בגליל, הקימו ישובים חדשים, ניצחו את הבריטים, וגם טיילו במסלולים הרטובים והמהנים של נחל שניר והמג’רסה.

כבר מכיתה ד’ יודעים הצעירים שמחנה הקיץ הוא המקום להיות בו. החניכים והמדריכים בילו בטבע, בלי טלפונים ובלי מסכים, בנו חומות ומגדלים חדשים, התגבשו ונהנו, ואפילו טיפסו לגובה בפארק חבלים. המדריכים אמרו כי היה מרגש לסכם שנה משמעותית ביחד בטקס סיום, כשברקע כתובות אש.

צוות הטיול ביקש למסור תודה רבה לצוות המנהלה שעבד מסביב לשעון, לפרויקטורים, לגרעינרים ולמד”בים שנתנו את הכל, להורים המלווים שהשקיעו והעניקו אהבה, וכמובן, לאלה שבלעדיהם זה לא היה קורה- המדריכות והמדריכים המעולים. “מדריכים, המחנה מסמל את סיום שנת ההדרכה שלכם, מגיע לכם כל הכבוד! אנחנו מאחלים לכם בהצלחה בשנה הבאה. האהבה שלכם לחניכים היא משהו שאין לו תחליף”.

בהמשך השבוע, יצאו החניכים למסע בעקבות הלוחמים לשלום. צעירים ממושבים ברחבי הארץ הגיעו ביום שלישי האחרון להר החרמון, עלו ברכבל לתצפית ראשונה ומרהיבה על רמת הגולן מהנקודה הכי גבוהה בארץ, ונחשפו אל סיפורי הקרבות על החרמון במלחמת יום הכיפורים.

 

מנהיגים ונהנים

“דרך” הינה תוכנית מנהיגות לצעירי מועצת מבואות החרמון. חברי התנועה קיימו השבוע הפנינג גיוס כספים אזורי במושב בית הלל לטובת סמינר סיום שנה של הפרויקט. הפעילות כללה שטיפת מכוניות, הקרנת סרט, בית קפה ומכירת בגדים יד שנייה. המנהיגים הצעירים נהנו כל כך, עד שביקשו להכניס את הפעילות הזו לשגרה השבועית. איזה נוער מובח”ר.

 

נוחי מנדל מבקר

ראש היחידה להתיישבות ותשתיות לאומיות במשרד הביטחון, נוחי מנדל, ביקר השבוע במועצה האזורית מבואות החרמון .

במהלך הביקור, סייר מנדל במרכז ההידרותראפי של מבואות החרמון ובישובים מרגליות ויובל. ראש המועצה, בני בן מובחר, השמיע סקירה כללית על המועצה והישובים, על ההתמודדות עם הבעיות הבטחוניות ועל צרכי הישובים.
תשלומים בקליק

המועצה האזורית מבואות החרמון מאפשרת לתושביה לבצע תשלומים באופן מקוון. תושבי המועצה יכולים להיכנס למערכת התשלומים המאובטחת של המועצה ולבצע תשלום בצורה קלה וידידותית למשתמש.

את התשלומים ניתן לבצע ללא הרשמה מראש וללא התקנת תוכנה, אלא כתשלום אורח. עם זאת, במידה ותרצו לצפות בתיק תושב, מצב חשבון ומעקב תשלומים, יש להירשם למערכת תיק התושב.

בשלב זה ניתן לבצע תשלומים לארנונה ולאגרות הביוב. כמו כן, ניתן לבצע תשלומים ורישום למוסדות החינוך, לקייטנות ולפעילויות שונות לפי תקופת הרישום הרלוונטית.

התשלומים מתבצעים באתר המועצה www.mvhr.org.il ב”שירות לתושב”.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn