אולי המונדיאל יעזור

מאת אהרון מאיר דמרי.

קריית שמונה ארחה אתמול (שבת) את הפועל באר שבע במגרש העירוני במטרה לנצח ולעלות מעל הקו האדום אך הפועל באר שבע ניצחו 2-0 ודחקו את קריית שמונה עמוק עמוק למקום האחרון, למקום בו התרגלה הקבוצה המקומית להיות.

המשחק היה חד צדדי לטובת באר שבע. מלבד דקות הפתיחה עם ניסיון הבקעה פה ושם לא ראינו משהו חדש בקריית שמונה. הקבוצה משחקת בצורה מפוזרת, ההגנה לא יציבה ובכלל משחק הכדורגל שאנחנו רגילים לראות מהקבוצה כבר לא קיים.

באר שבע נתנה לקריית שמונה להניע את הכדור בצורה שבלונית, חטפה מידי פעם כדור לאחר לחץ ויצאה להתקפות מתפרצות, באחת מן ההתקפות המתפרצות גם השכילה באר שבע לנגוח לרשת של ברטקוש ולהוביל במחצית 1-0.

במחצית השנייה המגמה לא השתנתה. קריית שמונה מניעה כדור לרוחב ולפעמים לעומק אך ללא תכלית. השחקנים נראים מבולבלים על כר הדשא, המעבר מההגנה להתקפה לא קיים, הנעת הכדור היא אופטית בלבד ללא מיצוי מול שער היריבה כלל. כאשר מהצד השני הגמלים האדומים השכילו לכבוש את שערם השני במשחק שגם היה השער האחרון במשחק. בשורה התחתונה קבוצת קריית שמונה נראית כעדר ללא רועה.

הגיע הזמן לאחר סיבוב שלם עם מינימום נקודות ומקום אחרון לעשות זעזוע בקבוצה המקומית. המאמן כבר לא מועיל ולא משפיע כלל אחרי כל הניסיונות שעשה בהרכב ובמערך מסתבר כלא עוזר וכנראה שהשיטה שלו לא מתאימה לקבוצה העירונית.

זה הזמן של הבעלים איזי שירצקי לשנס מותניים ולעשות סינכרון מחדש ולהחליף שחקנים ו/או לחזק את הקבוצה עם שחקנים נוספים וכמובן מאמן עם ניסיון שיוציא את הקבוצה מהמקום האחרון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn