השבוע ביקרה ח”כ יפעת שאשא ביטון במועצת מבואות החרמון, לראשונה מאז נבחרה לשרת הבינוי והשיכון * בני בן מובחר התארח בכנס התיירות בתל אביב וביקש ממנכ”ל משרד התיירות את תמיכת המשרד לקידום התיירות באשכול * שירות חדש בספריה- השאלת ספרים אלקטרוניים * ילדי רמת כורזים נדבקו בחיידק הרכיבה והשתתפו בתחרות בדרום

 

ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון, שרת הבינוי והשיכון, הגיעה השבוע לביקור במועצה האזורית מבואות החרמון בליווי צוות משרדה. השרה וצוותה נפגשו עם ראש המועצה בני בן-מובחר וצוות ההנהלה.
בתחילת הביקור נערך סיור במתחם המועצה, בו סקר ראש המועצה את תהליכי הבינוי המתקדמים במתחם.
זהו ביקורה הראשון של ח”כ שאשא ביטון בתפקידה החדש כשרת הבינוי והשיכון. השרה וצוות משרדה התרשמו מתכניות הבינוי ומהפעילות במרכז ההידרותראפי, ומההתגייסות של המועצה והעומד בראשה למען האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.
בישיבת העבודה שהתקיימה בהמשך, סקר בן-מובחר והעלה נושאים אותם מבקשת המועצה לקדם מול משרד הבינוי והשיכון.

 

גלילי בתל אביב

כמדי שנה, התקיים לאחרונה כנס התיירות בתל אביב, בו הציגו עשרות עסקים גליליים את פעילותם הענפה בתחום התיירות וייצגו נאמנה את חבל הארץ הצפוני. בכנס ביקר גם ראש המועצה, בני בן מובחר, שאמר: “לפני מספר שבועות, מתוקף תפקידי כיו״ר אשכול גליל מזרחי, ביקשתי מדימה, ראש מועצת קצרין, לעמוד בראשות הוועדה לתיירות באשכול ולעזור להוביל מהלך אזורי לאיגום המשאבים התיירותיים. לאחר אישור הדירקטוריון ובהמשך לפגישה משותפת עם מנכ״ל אשכול גליל מזרחי, נפגשנו היום עם אמיר הלוי, מנכ״ל משרד התיירות. במסגרת הפגישה, דנו על קבלה ואופן התמיכה ממשרד התיירות לקראת הקמת עמותה אזורית, שתלווה ותוביל פרויקטים בתחום התיירות – אטרקציות, יקבים ואירוח”, אמר בן מובחר והוסיף: “ריכוז המשאבים האזוריים לטובת פיתוח תשתית יציבה ואיתנה של התיירות האזורית, הן כלכלית והן שיווקית, היא הכרחית ועל כך נעבוד ברמת האשכול לטובת כלל תושבי האזור.”

 

חדש בספריית מבואות החרמון

שירות חדש – מעתה תאפשר הספריה האזורית את שירות הספרים האלקטרוניים באמצעות השאלה מבית אוברדרייב.

הספרים האלקטרונים כבר הפכו מזמן לטרנד חם וספריית מבואות החרמון מתקדמת צעד אחד קדימה אל הדור הבא של קריאת ספרים. את הספר האלקטרוני המושאל ניתן לקרוא בצורה דיגיטלית בשלוש פלטפורמות: במחשב, בטאבלט או בסמארטפון. הספר יהיה פתוח לקורא במשך 3 שבועות ולאחר מכן יחזור לספריה באופן אוטומטי, כך שאין פה עניין של לשכוח להחזיר את הספר. התוכנה תעשה זאת עבורכם. הכניסה למערכת תתבצע באמצעות קוד אישי הניתן למנויים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות לספריית מבואות החרמון.

 

נדבקו ב”חיידק”

במסגרת חוגי המתנ”ס לילדים, המתקיימים בבית הספר רמת כורזים, נהנים התלמידים מרכיבה על אופניים. בעקבות האימונים, “נדבקו” הילדים בחיידק הרכיבה והצטרפו למועדון הרכיבה- 500 וואט .השבוע השתתף המועדון בתחרות רכיבה שהתקיימה בבארי ותלמידי בית הספר השיגו תוצאות טובות.

באירוע אחר, גם הורי התלמידים לא נשארו מקופחים. הורים לתלמידי כיתות ה’-ו’ של בית הספר נהנו מהרצאה מרתקת עם המנחה רן בראון מ”מכון מתבגרים”, שעסקה בהשפעת הרשתות החברתיות על התמכרויות לאינטרנט ולמשחקי המחשב והשפעתם על התפתחות האינטליגנציה החברתית והרגשית של הילדים.
“מדובר בהרצאה חשובה ומשמעותית- בה קיבלו ההורים כלים פרקטיים להתמודדות עם התופעות ואף ייצרה שיח חשוב בין ההורים לילדיהם על גבולות ומעורבות בתחום. עוד שיתוף פעולה מוצלח בין המחלקה לשירותים חברתיים ובית הספר” מסרו מהמועצה.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn