צילום: יח״צ

אירוע ההשקה של האקתון החדשנות הראשון של הגליל לתעשייה וסביבה התקיים לפני מספר ימים בהובלת איגוד התעשייה הקיבוצית, החברה לפיתוח הגליל, מכון המחקר מיגל, המכללה האקדמית תל-חי, אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, חברת anagal next, קרן קימת לישראל, ותכנית XLR8 של Margalit Startup City.

בהאקתון יתמודדו המשתתפים עם שבעה אתגרים מהתעשיות בגליל. לכל אתגר נרשמו מספר צוותים. לצורך כך גויסו מומחים, חוקרים, ואנשי תעשייה, שיתרמו מהזמן והידע המקצועי להכוונה והיכרות עם האתגרים שהוצגו על ידי נציגי החברות מהתעשייה. ההאקתון במתכונתו המלאה יחל בתאריך 3.3.21 ויסתיים בתאריך5.3.21 עם הפתרונות המנצחים, חלוקת פרסים והכרזה על הזוכים באתגר החדשנות של הגליל.

להאקתון נבחרו לאחר תהליך מיון שבע חברות תעשייה שהציגו את אתגריהן באירוע ההשקה: חברת ‘משק אנרגיה’, אסם נסטלה, חברת ‘פלסגד’, מפעל ‘עוף הגליל’ של החברה לפיתוח הגליל, חברת ‘אבוקדו גל’ של החברה לפיתוח הגליל, חברת ‘שמיר תעשיות אופטיקה’ , וחברת ‘תרמופישר’.

החברות שנבחרו יעמידו לרשות המשתתפים צוותי עבודה ומנטורים מטעמם. תהליך השיפוט לכל אתגר יכלול צוות מומחים ספציפי והקריטריונים לשיפוט הם: רלוונטיות, ישימות, יצירתיות, קיימות ואיכות הצגת הרעיון. בתום ההאקתון, יוכלו הצוותים וגופי התעשייה להמשיך ולפתח את הרעיונות שגובשו ולהביאם לכדי פתרון המיושם בפועל. יוזמי האירוע ציינו בפני המשתתפים כי, בהאקתון אין פתרונות נכונים או לא נכונים אלא פתרונות חדשניים ופורצי דרך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn