צילום: עיריית קריית שמונה

הבוקר יוגש כתב אישום נגד תושב קריית שמונה בגין רצח יואל להנגהל ז”ל

היום (שני) יוגש כתב אישום ראשון בגין רצח של הצעיר יואל להנגהל ז”ל בעיר קריית שמונה בתאריך 07/10/22. הנאשם תושב קריית שמונה בן 21 נאשם שדקר את המנוח יואל להנגהל דקירה אחת בבטנו אשר הביאה למותו.

חקירת הרצח הוטלה על חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב כינרת במחוז צפון אשר במשך שישה שבועות חקרו 115 מעורבים מרביתם קטינים בגילאים 13-17 שנכחו במסיבת יום הולדת בסמוך למקום הדקירה ואשר במהלך קטטה שהתפתחה בינם לבין המנוח וחבריו נרצח המנוח.

בחקירה עלה כי קטטה התפתחה בין המנוח וחבריו לבין הילדים שנכחו במסיבה בעקבות חשדם של הילדים כי המנוח פוגע בחברתו. הקטטה הופסקה עם הגעת השוטרים למקום. מאוחר יותר לאחר שעזבו השוטרים את המקום חזרו המנוח וחבריו לזירת הארוע. למקום הגיעו צעירים נוספים מצד הילדים שבילו במסיבת יום ההולדת בניהם הנאשם. עימות קולני התפתח בין הצדדים עד אשר חברו של המנוח דחף את הנאשם ואז החלו חילופי מהלומות, במהלכם בעט הנאשם במנוח ואז דקר אותו עם סכין בביטנו. לאחר מכן נמלט מהמקום תוך שהוא מבקש מאחד הילדים להסתיר את הסכין.

נערה שהבחינה במנוח מתמוטט הזמינה אמבולנס אשר פינה את המנוח לבית החולים במצב אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

ממשטרת ישראל נמסר כי, במטרה להשיג די ראיות לגיבוש כתב האישום באשמת רצח הפרקליטות שוקלת הגשת כתבי אישום נוספים במעורבות בתקיפה. בנוסף, בהתאם להמלצת שירות המבחן לנוער, הפרקליטות שוקלת להגיש כתבי אישום נוספים בגין עבירות אלימות, שיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn