חברת פארו נדל”ן, אשר מנהלת את פרויקט “המושבה יובלים” בשכונת יובלים קרית שמונה, השיקה מרכז מבקרים חדש * עמי בשירי, בן קרית שמונה ומנכ”ל שותף בפארו נדל”ן: “שכונת ‘יובלים’ הינה פרויקט רחב היקף אשר עתיד להפוך לגולת הכותרת של ההתיישבות בגליל”

 

“המושבה יובלים” הינו פרויקט נדל”ן ייחודי, אשר נבנה בתוך שכונת יובלים שבקרית שמונה. את הפרויקט מוביל עמי בשירי, בן קרית שמונה ומנכ”ל משותף בחברת פארו נדל”ן: “שכונת יובלים היא בשורה של ממש, הקמת מרחב כפרי- עירוני ראשון מסוגו, בו ייהנו הרוכשים מיתרונות העיר ואיכות הכפר. מכירת 22 דירות בחודש הראשון מוכיחה כי הרוכשים מחפשים מוצר איכותי ואטרקטיבי באזור. מדובר בפרוייקט רחב היקף אשר עתיד להפוך לגולת הכותרת של ההתיישבות בגליל. פארקים ירוקים רחבי ידיים שיקיפו את השכונה, מסלולי אופניים, מתחם מסעדות ותיירות וקריית חינוך מתקדמת”.

חברת פארו נדל”ן השיקה בימים אלו את מרכז המבקרים והמכירות החדש בפרוייקט בתוך השכונה, בו ניתן להתרשם מהדגמים ומגוון הדירות הנמכרות. המרכז מתפרס על פני 100 מ”ר ומשקיף אל החרמון, למרגלות רכס רמים.

בשירי, שנולד בקרית שמונה ואביו הינו הבעלים של חברת תיווך ונדל”ן בעיר, חזר בשנים האחרונות לבניה באזור מתוך אמונה וידיעה כי הבניה באזור קרית שמונה, אחרי 20 שנה שלא בנו באזור, היא הכרחית להתפתחות הצפון. בגיל 21 כבר מצא את עצמו בלב תל אביב עם תפקיד מטה מכובד בחיל האוויר, לאחר ששירת בקבע. “מצאתי את עצמי נושם וחי את תל אביב כבר בגיל צעיר” מספר בשירי. “לאחר שהשתחררתי מקבע, למדתי תואר ראשון ושני בראיית חשבון ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב והתמחתי כרואה חשבון. לימים נהייתי סמנכ”ל הכספים של חברת נדל”ן גדולה, ומשם שאבתי הרבה ידע ונסיון בתחום המגורים”.

ב-3 השנים האחרונות, מקיים בשירי את הפעילות שלו בקרית שמונה ובמקומות נוספים בארץ, יחד עם שותפו- זאב, בחברת פארו נדל”ן. ביחד, כצמד, מציגים עמי וזאב תפיסת יזמות עדכנית ויצירתית, ששמה לה למטרה לקדם פרויקטים של נדל”ן המציגים הזדמנות כלכלית וחברתית. ההתמקצעות בכל אחד משלבי היזמות לאורך השנים מאפשרת  להציג תפיסת ניהול אחרת, כזאת שמאפשרת לבחון תהליכים מזוית אחרת, זוית מקדמת ויצירתית לטובת קידום פרויקט ביעילות ובמהירות.

בפרויקט “המושבה יובלים” ישנן 140 דירות ב- 13 מבני בוטיק מעוצבים ו- 4 מבני מסחר ופנאי שכונתיים לרווחת התושבים. בשירי אומר כי פרויקט זה הוא פרויקט הדגל של השכונה מאחר והוא הפרויקט היחיד שבו ניתן לקנות דירות בשכונה, שלא במסגרת “בנה ביתך” ו”מחיר למשתכן”. “במסגרת הפרויקט נבנו 73 קוטג’ים שנמכרו, ו-34 דירות בשלב א’, מתוכן 22 נמכרו כבר בחודש הראשון” אומר בשירי. “שכונת יובלים מהווה מרחב כפרי-עירוני ראשון מסוגו, בו תושביו ייהנו מיתרונות העיר ואיכות הכפר”.

בשירי אומר כי לאחר שנים של הגירה שלילית מקרית שמונה, עם בניית שכונת יובלים המצב התהפך. “זוגות צעירים בעיר חיפשו אופציות דיור ולא מצאו, פשוט כי לא הייתה פה בנייה חדשה כבר 20 שנה. בפועל, הם פשוט עזבו את העיר לקיבוצים ולמושבים מסביב. היום המצב שונה. היום יש לי קונים שמכרו את הוילה בקיבוץ בשביל לגור פה, וליהנות מהיתרונות של העיר בשכונה כפרית”.

יש התעניינות גם לגבי רכישת דירות להשקעה?

“השכונה קרובה למכללת תל חי. מכללה בה לומדים 6,500 סטודנטים שממש יכולים ללכת ברגל למכללה. המשקיעים צריכים לראות את ההזדמנות העסקית כאן ולזכות בתשואה יפה”.

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn