המלצות לסגירת המרפסת

-כתבה פרסומית-

אם הדשא מול הבית הוא החלום האמריקני, הרי שהחלום הישראלי הוא בית עם מרפסת. קשה להגיד בדיוק למה, ואולי יש סיבות שונות לאנשים שונים, אבל מרפסת, בעיקר עם נוף, היא משהו מאוד ישראלי. זה אולי פשוט סגנון הבנייה שהתרגלנו אליו, או אולי הצורך שלנו להתאוורר מהלחץ של החיים בישראל עם קצת אוויר צח מבלי לצאת מהבית. כך או כך, מרפסת היא דבר מבוקש, ואם יש לכם אחת, תרשו לנו להמליץ על סוכך מסך למרפסת.

סוכך המסך הוא אחד משלושה פתרונות סגירה למרפסת שנציג בפניכם במאמר זה. אנחנו מקווים שאחרי הקריאה הקצרה תדעו להחליט איזה פיתרון סגירה הוא האידאלי עבור המרפסת שלכם, ואם לא, אתם מוזמנים להתייעץ.

סוכך מסך למרפסת, ווילון זכוכית, והפתרון השלישי:

ובכן, הסוכך שאנו נמליץ עליו הוא לא סתם סוכך אלא חוד החנית בטכנולוגיה הזו. העניין עם סוככים זה שהם צריכים להתמודד עם מזג האוויר מצד אחד, ולהיות נוחים ואטרקטיביים לשימוש מן הצד השני. זה אומר שיש אתגר טכנולוגי לעניין, שנפתר עם מסכי זיפ (ZIP). מדובר בווילונות חשמליים ייחודיים, עם בד עמיד בפני רוחות של 100 קמ”ש, עמיד בפני חדירת מים, ועם מסגרת עמידה בפני מים גם כן. אתם יכולים לסוכך על המרפסת (או על כל חלון אחר למעשה), בצורה האפקטיבית והנוחה ביותר, כולל שלט רחוק, ועם פתרון אסתטי במיוחד.

הפתרון השני, שלעיתים קרובות משולב עם הסוכך, הינו ווילונות הזכוכית. הן לא יעניקו לכם את ההגנה הוויזואלית, כלומר את הפרטיות שאתם מחפשים במרפסת, אבל הם יתנו כל כך הרבה מתנות אחרות! ווילונות הזכוכית הם בעצם מערכת חכמה ומתקדמת של זכוכית חזקה במיוחד, שנעה על מסגרות וצירים לכדי פתיחה וסגירה מלאים, ואטומים למים. אתם זוכים למרפסת שלא חודרים אליה הגשם והרוח, אך כן חודר האור הטבעי, והנוף שלכם. השילוב בין סוכך לווילון הזכוכית יוצר את המרפסת המושלמת, שכן תוכלו להתאים את הווילון והסוכך לפי מה שמתאים באותו הרגע.

ומה הפתרון השלישי?

האמת היא, שהפתרון השלישי לסגירת מרפסות הוא דיי בנאלי, אך מן הראוי שתכירו אותו, או לפחות תיזכרו בקיומו, אפילו אם רק לצורך השוואה עם הפתרונות המודרניים, האלגנטיים והייחודיים הנ”ל. ובכן, ישנם אנשים הבוחרים לסגור את המרפסת שלהם בסגירה חלקית, עם פרגולה. הטכנולוגיה הישנה והפחות אטרקטיבית לטעמינו עושה את העבודה, לפחות ברמה מסוימת, במרפסות פתוחות לגמרי בהן אין גג והמים נופלים ישירות מלמעלה, משם גם השמש מכה.

כיום ישנן לא מעט פרגולות אלומיניום ועץ, והרבה אנשים שמציעים את הפיתרון הזה, אך בסופו של דבר, סוכך מסך למרפסת ווילון זכוכית הם ללא צל סל ספק פתרונות ייחודיים, יפים ואטרקטיביים יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn