חנות “סיקרט” להלבשה תחתונה בקניון שמונה באמצע בקריית שמונההפכה עם השנים לשם דבר בתחום. הבעלים של החנות חנה מומחית בתחום ההלבשה התחתונה ומומחיות מיוחדת לפרוטזות תותב שד לנשים לאחר כריתת שד כתוצאה מסרטן השד.

כתבה מאת דנה אלימלך.

צילום: אלבום פרטי.

חנה אלבו, נשואה ואמא לארבעה ילדים, ושני נכדים גרה במושב דישוןהיא הבעלים של חנות ההלבשה “סיקרט“. חנה מספרת כי העסק להלבשה תחתונה התחיל מהפתעה של בעלה לפני 23 שנה, שידע שחנה אוהבת לעסוק במכירות. חנה מספרת כי חודש לפני שהחנות נפתחה נודע להשהיא הולכת לפתוח את החנות “סיקרט. בהתחלה מעט נרתעתי לעסוק הלבשה תחתונה, היה תחום חדש עבורי.

חנה אומרת כי לפתוח את החנות זה היה כמו לזרוק אותה למים. מאז ועד היום היא בתחום ההלבשה התחתונה כשהיא הפכה למומחית בתחומה, לויאלית לעבודתה ואכפת לה מכל לקוח שמגיע אליה לחנות. חנה אומרת כי “אני טוענת שלקוחה מרוצה תספר לחברות שהיא קנתה חזייה טובה, בגד ים או כל מוצר מהחנות אבל אם לא תהיה מרוצה כולם ידעו“. פרטי ההלבשה התחתונה במחירים עממיים שמתאימים לכל כיס.

חנה שעוסקת בהלבשה תחתונה לנשים עם השנים הפכה למומחית בתחומה להלבשה תחתונה. כל לקוחה שנכנסת אליי בפעם הראשונה בדרך כלל כבר במלתחה אני בודקת שזו המידה הנכונה. זה מקצוע כמו גניקולוג וספר, אני מכירה את הלקוחות והן מספרות לי על החיים שלהן וחולקות חוויות.

בחנות “סיקרט” ניתן למצוא חזיות ותחתונים, “בייבידול“, פיג’מות, הלבשה תחתונה סקסית, הלבשה תחתונה לכלות, חזיות למידות גדולות ומידות קטנות, ופרוטזות של תותבות שד לנשים לאחר כרית שד.

מומחית לפרוטזות לנשים לאחר כרית שד

ההתמחות של חנה בפרוטזות לכרותות שד וגם חזיות מתאימות היא כבר תהליך של כמה שנים. לפני שנתיים חנה נרשמה באגודה למלחמה בסרטןבאופן רשמי לאחר שנים של תהליך מול האגודה. בתי חולים כמו המרכז הרפואי ‘זיו’ בצפת שולחים לחנה מטופלות מהמחלקה האונקולוגית לאחר כריתת שד. חנה מספרת כי בתחום של ההלבשה התחתונה היא מאוד מתחברת לתחום הפרוטזות. צריך לדעת איך לפנות לנשים זה נושא רגיש וכואב. לפעמים מגיעות לקוחות ללא שדיים בכלל ואני צריכה לחזק אותן”. אומרת חנה ומוסיפה כי היא מקבלת את הלקוחות מאד ברגישות בכל זאת הורידו לאישה חלק מהאיבר שלה שהוא חשוב לאישה. אני קודם כל מחבקת ומחזקת. נכנסת ביחד איתה לחדר ההלבשה , רואה מה המידה ואיזה גודל של פרוטזהתותב של שד האישה צריכה”. חנה אומרת כי יש גם נשים שכרתו שד לפני שנים ומגיעות להחליף פרוטזות. זה לא רק למכור פרוטזה.

איך את מרגישה שכל פעם מחדש עומדת מולך אישה לאחר כריתת שד?

כנראה יש לי חוסן. אני כבר 23 שנה עוסקת בזה. הייתי מוותרת על פרנסה מהפרוטזות אבל זאת שליחות. יש קושי לנשים להתמודד עם החברה וגם עם התחושה של שד או שדיים שנכרתו“.

חנה מספרת כי היו הרבה חוויות עם נשים כרותות שד. כמו מקרה שהיה לפני מספר שנים. כאשר התקשר לחנה בחור מרמת הגולן, דרוזי, שסיפר שאמא שלו עברה כריתת שד ושלחו אותו מהאונקולוגיה ב‘זיו’ בצפת והוא רוצה להביא אותה להתאמת פרוטזות. חנה אומרת כי למגזר הערבי קשה יותר ההתמודדות . “נכנסתי איתה למלתחה חיבקתי אותה, דיברתי איתהבערבית. נתתי לה בטחון, עודדתי אותה ואמרתי לה נכון אין לך שד אבל את קמה על הרגליים, את חיה וזה לא מובן מאליו“.

איך נחשפת לפרוטזות לנשים כרותות שד?

כשהתחלתי לעבוד עם אחת החברות שאני עובדת איתה עד היום אמרו לי כי מייבאים פרוטזות מגרמניה. יום אחד נכנסה אליי לקוחה ושאלה אותי אם יש לי פרוטזות. התקשרתי לחברה והזמנתי פרוטזה לאישה. מאז אני עוסקת בתחום”.

הרגע ששמים את הפרוטזה בפעם הראשונה, איך מרגישות הנשים?

מיד מעלה אצל הנשים חיוך, הן רואות את החזה שלהן סימטרי. הן יצאו מהחנות אצלי כשהן מרוצות והפרוטזה מתאימה להן. הפרוטזה מחזיקה לכמה שנים. מרים את המורל, ייצוגי, ונשי עבור הנשים. רב הנשים שעברו כריתת שד הולכות עם פרוטזה. יש גם נשים שלא שמות פרוטזות בכלל”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn