טליה יוספי כלת חידון התנ”ך
צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

טליה יוספי, היא כלת חידון התנ”ך היישובי ע”ש הרב עזיזי דעי זצ”ל רבה הראשון של חצור הגלילית, שהתקיים השבוע במתנ”ס חצור הגלילית. טליה היא תלמידת כיתה ח’ מקרית חינוך אמית חצור הגלילית.

המתמודדים החידון התנ”ך
צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

כלת החידון הקדימה שלושה מתמודדים: מתן חורי (שני) מקרית חינוך אמית בחצור הגלילית, עקיבה שילת (שלישי) מקרית אמית בצפת ויונתן דניאל ביטון מקרית חינוך אברט בחצור הגלילית. כל הארבעה זכו מהשופטים והנוכחים למחמאות רבות על הידע והבקיאות שהפגינו.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית והרב עוזיאל דעי
צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

החידון התקיים במעמד ראש מועצה מקומית חצור הגלילית שמעון סויסה ובנוכחות מרגשת במיוחד של בני משפחת דעי, במהלך החידון ציינו את זכרו של הרב מרדכי דעי זצ”ל שטרם חלפה שנה מאז מותו. כיבד את האירוע בנוכחותו גם בנו של הרב דעי, הרב עוזיאל, אשר העניק את הפרס הראשון לכלת חידון התנ”ך ואת הפרס לזוכה במקום השלישי. הרב יצחק מלכה, יו”ר המועצה הדתית, העניק בשם המועצה הדתית פרסים לכלל המשתתפים ויוסי אלול, ראש המועצה לשעבר, העניק את הפרס לזוכים במקום השני והרביעי.

התלמידים ממוסדות החינוך השונים הפגינו בקיאות רבה ועוררו התפעלות בקרב הנוכחים לכל אורך החידון כולו. בסיום, הוכרע החידון בהפרשים של נקודות בודדות. מי שזכו לשבחים נוספים הם ציון דעי על הליווי והסיוע, מתנ”ס חצור הגלילית על ארגון מופתי באכסנייה המכובדת ואגף החינוך במועצה שתכלל והוביל את החידון.

ראש מועצה מקומית חצור הגלילית שמעון סויסה בירך את כלל המשתתפים ואמר: “חצור הגלילית גאה בכל אחת ואחד מן המשתתפים בחידון הזה. המסורת המיוחדת שיצרנו באמצעות החידון החשוב, מבליטה את הפוטנציאל הנפלא שטמון בילדות וילדי חצור הגלילית. מערכת החינוך של הישוב חרטה על דגלה את קידום המצוינות ומאמצת בחום את המסורת והמורשת שהותירו לנו מקימי ומייסדי הישוב. נמשיך לקיים אירועים מסוג זה ולעודד את ילדינו להיצטיינות, לחדשנות ולטיפוח הערכים המיוחדים שבחיי קהילה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn