ביום שלישי האחרון הגיעו מאות אנשים לכנס ההסברה לזוכי “מחיר למשתכן” לפרויקט “המושבה יובלים” בקריית שמונה. את הכנס יזמהקבוצת פארו נדל”ן, בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון ועיריית קריית שמונה. בכנס הוסבר על שכונת יובלים ועל התהליך שיעברו הזוכים.הכנס היה במעמד שרת הבינוי והשיכון ד”ר יפעת שאשא ביטון, ראש העיר אביחי שטרן, סגן ראש העיר אופיר יחזקאלי, ומנהל מחוז הצפון במשרד הבינוי והשיכון, מר שלמה פייבלוביץ.

צילום: יוסי יששכר.

שכונת יובלים ממוקמת בחלק הצפון מזרחי של קריית שמונה ובסמוך למכללת תל-חי. בשכונה ייבנו
כ-900 יחידות דיור, כאשר מחצית מהן יהיו צמודי קרקע ושאר יחידות הדיור בבנייה רוויה. בפרויקט “המושבה יובלים” מתוכננים 140 יחידות דיור ב-13 בנייני בוטיק מעוצבים בני ארבע קומות.

עמי בשירי מנכ”ל פארו נדל”ן, “בכנס ההסברה במסגרת פרויקט של מחיר למשתכן, הרוכשים עוברים תהליך שבו מסבירים להם על התהליך ועל הפרויקט ובשלב הנוסף יום בחירת דירות. הכנס היה במעמד שרת הבינוי והשיכון, ראש העיר, וסגן ראש העיר שהסביר על כל שכונת יובליםוהמוסדות הציבוריים של השכונה שכבר מתפתחים ועם היתרים.  שכונת יובלים היא בסגנון כפרי עירוני. יש הרבה בתים צמודי קרקע, בתים בבניה סמי רוויה בני שלוש ארבע קומות. דירות גן, דירות פנטאהוז.שכונת יובלים מתוכננת מאד עם הרבה פארקים ירוקים וגינות ציבוריות לרווחת התושבים. התחילו לשווק את שכונת יובלים בשנת 2016 והשנה הזאת שנת 2019, קבוצת פארו נדלן מאכלסת את הקוטג’ים הראשונים. מעל 70 קוטג’ים ועוד 140 יחידות בבניה רוויה. בחודש הקרוב צפויים להתאכלס הבתים הראשונים של חברת פארו נדל”ן ושכונת יובלים.המעמד בכנס היה מרגש כאשר השרה לבינוי ושיכון היא מקריית שמונה, שרה צעירה שמגיעה לכנס, גם היזם מקריית שמונה שהוא בן המקום, וגם ראש העיר הצעיר בישראל מקריית שמונה, ראש עיר צעיר ורענן, וכולם היו בכנס של מחיר למשתכן. זה היה ניצוץ של תקווה. מיוחד מאוד. אני קורא לכל התושבים והזוגות הצעירים לבוא ולהתעניין בשכונת יובלים שהיא השכונה המעניינת ביותר בגליל העליון. שכונת יובלים תהיה מנוע הצמיחה בשנים הקרובות.

שרת הבינוי והשיכון, ד”ר יפעת שאשא ביטון,אני מתרגשת להיות כאן, בעיר שבה גדלתי ובמיוחד לראות את השכונה הופכת לבר קיימא. אנו מלווים הרבה מאוד פרויקטים במדינת ישראל אבל אני מלווה באופן אישי את תושבי השכונה הזו בפרט. רוכשי מחיר למשתכן נהנים מהזדמנות חד פעמית להפוך את החלום לרכישת בית, למציאות”

ראש העיר, אביחי שטרן, “בקרוב מאוד יאוכלסו המשפחות הראשונות בשכונה ובשנת 2020 יהיו מעל 300 משפחות שיתגוררו בא. השכונה מהווה אבן שואבת לכל תושבי אצבע הגליל שרוצים להנות מאיכות החיים בשכונה, שתוכננה עד הפרט האחרון תוך מודל של שיתוף הציבור לטובת התאמתה לצרכי התושבים שיגורו ויהנו מפארקים מתקדמים, מוסדות חינוך ובניית עתידם בקהילה החדשה שמתפתחת בגליל עמי בשירי, מבעלי קבוצת פארו נדל”ן הודה לראש העיר, למהנדס העיר מר שני אלדןולמחלקת הנדסה אשר בתמיכתם הצלחנו יחדיו להפיק היתרי בנייה בפרק זמן קצר מהמקובל בענף הנדל”ן. עוד ציין בשירי, כי הפרויקט נבנה בתפיסה אורבנית ייחודית תוך שימת דגש והשקעה בפרטים הקטנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn