-כתבה פרסומית-

לאחר שיפוץ מקיף במטבח, או כשהאדים במטבח מסיביים במהלך הבישול, זה הזמן להתקין מעכת קולטי אדים חדשה.

מאמר זה מציג פירוט של הסוגים השונים של קולטי אדים למטבח, כך שבטוח תמצאו את המערכת המושלמת עבור הבית שלכם. המשיכו לקרוא כדי לנשום לרווחה.

בחירת המבנה המתאים של קולטי אדים

לפני בחירת הסוג המתאים מבין הסוגים השונים של קולטי אדים, חשוב להבין את שני סוגי האוורור. מערכת אוורור עם תעלות היא כזו שמובילה החוצה, ומתרוקנת לאוויר בחלק החיצוני של הבית. אם עדיין אין לכם מערכת זו במטבח, הוספת מערכת עלולה לגזול זמן ולהיות יקרה.

יחד עם זאת, היעילות של המערכת בסילוק אדים ולחות שווה את ההשקעה עבור אנשים שמבשלים כמויות גדולות. אפשרות האוורור הנוספת היא בחירת קולטי אדים נטולי צינורות או נטולי אוורור. זוהי מערכת סגורה שדוחפת אוויר במטבח דרך פילטר ומרוקנת אותו חזרה למטבח.

בחירה אישית של הסגנון המועדף

בעוד שמבחינת אנשים רבים הסגנונות האלו פחות יעילים בהשוואה למערכות תעלות בסילוק הלחות מהמטבח, העובדה שניתן להתקין את המערכות האלו בכל מקום ללא תעלות חיצוניות, הופכת אותן לבחירה נוחה מאוד. חלק מהמנדפים עם צינורות ניתנים להמרה ללא צינורות.

במהלך בחירת הסגנון המתאים לכם מבין הסגנונות השונים של קולטי אדים, כדאי להקפיד לקחת בחשבון את יכולות האוורור של המטבח ואת התקציב, כמו גם את ההעדפות האישיות שלכם.

קולטי אדים לתקרה

בשימוש הנפוץ ביותר מעל חצי אי מטבח או כיריים שמותקנות על האי, מערכות קולטי אדים עם תושבות תקרה מספקות אוורור אנכי לחלוטין מבלי שיהיה צורך בהתקנה על הקיר או מתחת לארון.

הפתח של קולט האדים רחב יותר ממשטח הבישול עליו הוא מותקן, ורוב הדגמים דורשים צינור חיצוני.

התקנת קולט אדים מתחת לארון

קולט אדים מתחת לארון מותקן ישירות מתחת לארון ומשתלב בזרימת העיצוב של הארונות מעל ומסביב לכיריים. מדידה קפדנית של מידות זמינות באזור מתחת לארון חשובה במהלך בחירת פתח אוורור מתאים.

קולטי אדים למטבחים קטנים

במטבחים קטנים ניתן להתקין קולט אדים מעל הכיריים, במערכת אוורור עם פתח תחתון, כפתרון אידיאלי. קולטי אדים אלו מותקנים לצד משטח הבישול ומושכים אדים כלפי מטה או הצידה במקום כלפי מעלה.

זוהי בחירה מצוינת עבור מטבחים קטנים, אלא שחשוב להבין שניתן להשתמש בסגנונות אלו רק עם כיריים.

בשורה התחתונה, חשוב לקבל את ייעוץ המומחים בתחום

עם הבנת האפשרויות השונות של קולטי אדים למטבח, ובחירה באחד הסוגים, יש להתייעץ עם המומחים באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מכשירי חשמל, עם מוניטין מצוין בתחום.

הייעוץ של אנשי המקצוע יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, עם אפשרויות ממותגי המכשירים העדכניים ביותר של היום, במחירים סבירים. אז התחילו את הקנייה עכשיו!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn