צילום: גלעד שושן

מועצה אזורית הגליל העליון בשיתוף מד”א הכשירו עשרות חובשים לרפואת החירום בקיבוצים

היום (שלישי) התקיים טקס סיום קורס חובשי וחובשות רפואת חירום של מועצה אזורית הגליל העליון בשיתוף עם מד”א. ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ: “בריאותם וגורלם של אנשי הגליל מונח בידיכם”.

צילום: גלעד שושן

עם סיום הקורס מצטרפים 22 חובשים לצוותי רפואת החירום בקיבוצים ויחזקו את המענה הראשוני בשעת חירום.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ
צילום: גלעד שושן

“אני רוצה להגיד תודה גדולה לבוגרי קורס החובשים שמבינים את גודל המשימה באזור שלנו. בידיעה שייקח זמן עד להגעת אמבולנס, החובשים והחובשות הם הראשונים להיות בשטח”. ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ.


ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ: “אתם קיבלתם ממד”א את הכשרה לזהות ולאבחן את המצב בו תמצאו אנשים הזקוקים לסיוע. גם אני פגשתי בחיי לא פעם אנשים שהיו זקוקים לסיוע רפואי ואני מבין עד כמה ההתגייסות שלכם כמתנדבים לקפוץ בכל שעה ביום לסייע ולתת מענה ראשוני הוא קריטי וחשוב. תודה רבה לשותפים שלנו להנהלת מדא מרחב ירדן. אני גאה במועצה שיודעת להתגייס למען אנשיה”.

ראש מדור בריאות במועצה אזורית הגליל העליון דפנה אברהמס
צילום: גלעד שושן

ראש מדור בריאות במועצה אזורית הגליל העליון דפנה אברהמס: “זו פעם ראשונה בה כל מי שהתחיל את הקורס גם סיים עם אפס נשירה. זה היה קורס משמעותי של קבוצת אנשים מחוייבת ומגוייסת לתפקיד רפואת החירום בקיבוצים ובאזור. החובשים והחובשות מקיבוצי המועצה יצטרפו לצוותי החירום ויהיו חלק מהמענה הישובי בשגרה ובחירום”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn