צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

חצור הגלילית: תחרות לבחירת לוגו חדש לחגיגות 70 שנה ליישוב

סטודנטים לאמנויות, תושבי חצור הגלילית וכל מי שמעוניין להשתתף בתחרות מוזמנים לעצב לוגו חדש לחצור הגלילית לרגל 70 שנה ליישוב. הלוגו המנצח יזכה את האמן במלגה על סך 2,000 שקלים לטובת לימודים.

סטודנטים לעיצוב? חושבים שאתם יכולים לעצב לוגו מיוחד? חצור הגלילית קוראת לכם להשתתף בעיצוב לוגו חדש ליישוב הגלילי במסגרת 70 שנה להיווסדו. 

עקרונות העיצוב ואלמנטים עיקריים: שמירה על השפה הקיימת, על הלוגו להתכתב עם ערכים של קהילתיות, משפחתיות, טבע וסביבה. תאריך אחרון להגשה: יום ראשון, ה-25.12.2022.

התחרות מיועדת לכל מי שמעוניין להשתתף, תושבי חצור הגלילית וסטודנטים מהמכון לאמנויות או מלימודי חוץ במסלול של גרפיקה ועיצוב.

הלוגו הזוכה יזכה את האומן המעצב במלגה על סך 2,000 שקל לטובת לימודים. הלוגו צריך כמובן לאפיין את חצור וילווה את שנת האירועים הקרובה ביישוב בתחומי הספורט, התרבות, הפנאי, האסטרטגיה, החינוך ועוד.

חצור הגלילית, שנוסדה ב-1953, שוכנת בסמוך ליער בירייה ולכביש 90 ומשלבת התיישבות כפרית, חורש ופסטורליה גלילית מכל עבר שדות חקלאים, שמורות טבע ומאגרי מים.  

מייסדיו של היישוב היו עולים מצפון אפריקה, ילדי הארץ, עולים מחבר העמים ועוד. את שמה קיבלה על שם העיר המקראית “חצור” אשר נמצאת לא רחוק מחצור הגלילית.

כיום מתגוררים בחצור מעל 11 אלף תושבים ותיקים וחדשים. אופיו של היישוב הינו מסורתי, אך היישוב פונה לכל המגזרים והקהלים בחברה הישראלית. בשנים האחרונות קיים מיקוד עשייה בתחום התיירות, הדיור, התשתיות, המסחר והתעסוקה. לצד שכונות חדשות שנבנות מבוצע שדרוג לשכונות הוותיקות וכן פרויקטים נרחבים פיתוח וחידוש עירוני על בסיס החזון – “הפיכת חצור לעיר צומחת בלב הגליל”.

להגשה ופרטים נוספים: https://www.hatzorg.co.il/352

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn