בצילום מימין לשמאל- נועם ויסלר מנהל מו”פ הבקעה, חיה רק יהלום- מנהלת מו”פ צפון, שר החקלאות הנכנס עודד פורר, ויענקלה מוסקוביץ מנהל מו”פ רמת הנגב.
צילום: אלבום פרטי.

בטקס חילופי שרים שהתקיים אתמול (15.6 ) במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, מנהלי המו”פים החקלאיים, מצפון ודרום הארץ, נפרדו משר החקלאות ופיתוח הכפר היוצא אלון שוסטר, וברכו את השר הנכנס עודד פורר.

מנהלי המו”פים החקלאיים התעודדו מדבריהם של שרי החקלאות והאוצר, אשר הבטיחו בטקס, לדאוג לחיזוקה של החקלאות בישראל., ואמרו כי הם מקווים שמשרדי החקלאות והאוצר, יפעלו לתקצוב ראוי ולחיזוק המו”פים החקלאיים הזקוקים לסיוע , עקב קיצוצי תקציב בשנים האחרונות, שפגעו קשות במחקרים חשובים רבים בתחום החקלאות, המסייעים לחקלאי ישראל, ביצירת יתרון כלכלי ואיכותי ביצוא התוצרת החקלאית, מול מדינות מתחרות, וכן התמודדות מול ייבוא תוצרת חקלאית טרייה.

מדבריו של שר החקלאות הנכנס עודד פורר בטקס: “הגבול אליו תגיע המחרשה הוא שיקבע את גבולה של המדינה. כנצר למשפחת חקלאים מייסדי העיר רחובות, תמיד הערכתי והוקרתי את העבודה והקושי אותו חווים העוסקים במלאכה. לא נצליח לשמר את החקלאות אם לא נכניס דור חדש, דור שיעבד את הקרקע אך גם יהיה חלק ממחקר ופיתוח של טכנולוגיות שיקדמו את הענף לעתיד חדש”

אביגדור ליברמן, שר האוצר: “החקלאות עוברת טלטלה כבר כמה שנים טובות והיא זקוקה ליציבות, חזון ואופק. אם אנחנו רוצים לא להמשיך במדיניות של טלאי על טלאי אנחנו חייבים לגבש תכנית אב לחקלאות ישראל בפרספקטיבה של 2050.. למדינת ישראל יש יתרון אדיר בהון האנושי ואנחנו מוכרחים לשמור על הנכס שנקרא “חקלאי יהודי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn