שירה טל קוגן מנהלת מחלקת החינוך ראש פינה
צילום: מועצה מקומית ראש פינה

בהחלטת מועצה מקומית ראש פינה, ילדי ראש פינה יהנו מתוכניות חינוכיות מגוונות שיימשכו במרבית תקופת החופש -הגדול מתחילת חודש יולי ועד תאריך 12.8. 

הקייטנה לכיתות א’ – ו’ תתקיים במסגרת “בית הספר של החופש הגדול” של משרד החינוך מתחילת יולי ועד 21.7 בימים א’ – ה’, בשעות 08:00 – 13:00 בכיתות ובחצר בית הספר בעלות של 300 ₪ בלבד. ינהלו את הקייטנה כרמית לגזיאל ורעות בן יוסף. מעבר למסגרת הזו מרחיבה המועצה גם הקיץ את שעות הפעילות עד 16:00, עבור תלמידים הנוטלים חלק בפעילות הבוקר, בתשלום נוסף. 

קייטנת המשך מהנה לילדי כיתות א’-ג’ תתקיים מ- 21.7 עד לתאריך 12.8 משמונה בבוקר עד לשעה 13:00 או 16:00 בהתאם לבחירת הילד והוריו, בתשלום נוסף. הפעילות היא באחריות המועצה, ותרכז אותה רעות בן יוסף. לילדי כיתות ד’-ח’ תתקיים במקביל קייטנת הספורט המסורתית

אירית ברק מנכ”ל מועצה מקומית ראש פינה אמרה כי המועצה דאגה להרחיב פעילות חינוכית בחלק המשמעותי של החופש הגדול.

שירה טל – קוגן מנהלת מחלקת החינוך של ראש פינה הוסיפה כי בשבוע האחרון עסקנו בהסברת מתווה הקייטנות להורי הילדים וקיימנו מפגשי זום איתם לשאלות של הורים והבהרת כל הפרטים. היה לנו חשוב להרחיב את הפעילות החינוכית למרבית ימי החופש מתוך הכרה בחשיבות הרצף החינוכי, ומתן מענה של חינוך בלתי פורמלי לילדים. 

בבית הנוער יתקיימו טיולים, ימי שיא, ערב קונספט ובית נוער פתוח – לאורך כל החופש הגדול. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn